zasciółkowanie roślinami miedzy działkami...

1. Data: 2004-04-20 08:57:51

Temat: zasciółkowanie roślinami miedzy działkami...
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam działkę, jak to ona. Pas trawy między mną i inną działką. CZy można ten
pas, ok. 80 cm, obsadzić czymś, co by pozwoliło zagospodarować to pasmo, nie
trawą, bo ta ciągle "przełazi" do sąsiadów. No i koszenie... Nie uśmiecha mi
się również grządka z sałatą czy czymś innym. Najchętniej coś zielonego, co
by szczelnie zasłoniło glebę i już.
MOżliwe to? Jak? Za ile, i dlaczego tak drogo?

B.Y.

2. Data: 2004-04-20 09:06:12

Temat: RE: zasciółkowanieroślinami miedzy działkami...
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of babba yagga

> [...]
> zielonego, co
> by szczelnie zasłoniło glebę i już.
> MOżliwe to? Jak? Za ile, i dlaczego tak drogo?

Vinca major, Hedera helix, Asarum europaeum...
:-) Bogusław

3. Data: 2004-04-20 11:52:02

Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAELGFLAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Behalf Of babba yagga

> Vinca major, Hedera helix, Asarum europaeum...
> :-) Bogusław

Wow!
... a po ludzku?..

B.Y.

4. Data: 2004-04-20 13:54:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"babba yagga" <s...@d...pl> wrote in message news:c62oqq$mlu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam działkę, jak to ona. Pas trawy między mną i inną działką. CZy można ten
> pas, ok. 80 cm, obsadzić czymś, co by pozwoliło zagospodarować to pasmo, nie
> trawą, bo ta ciągle "przełazi" do sąsiadów.

Wez pod uwage, ze wszystko, co zarosnie Ci ten pas z latwoscia,
bedzie z taka sama latwoscia przelazic do sasiadow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-04-20 13:58:33

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babba yagga" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
> wiadomości
>
> Wow!
> ... a po ludzku?..
>
> B.Y.

Po ludzku to chyba jednak vinca... choć nie wiem czy na tak wąski skrawe
ziemi (80cm) nie lepszy byłby minor zamiast major....:-)))
Hedera bedzie przełazic niemal jak trawa, a Asarum optycznie za duże na taką
wstążeczkę... (przynajmniej wg mnie)
:-))))
Pozdrawiam
Janek

6. Data: 2004-04-20 20:19:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"babba yagga" <s...@d...pl> writes:

> Wow!
> ... a po ludzku?..

Vinca major[1] to 'winny major' -- jedny słowem major, który wypił za
dużo wina i leży na skrawku ziemi. Hedera... Tutaj Bogusław zrobił
literówkę, powinno być Hetera helix -- to lokalny odmian złośliwej
hetery, co to nie jednemu za pas (ziemi) zaszła. Asarum europaeum, to
oczywiście nasz rodzimy huzar europejski, teraz, w nowym wydaniu, spod
skrzydeł Przewodniczącego wybieżający, z kosą na sztorc, i wężykiem
zmierzający ku łanom, tfu, pasom ziemi, chciałem powiedzić.

Pozdrawiam,
Grzesiek

[1] vide: X-1
--
Stróż Bonifacy, co mieszkał w Jaśle,
Prącie swe kiedyś utytłał w maśle.

7. Data: 2004-04-20 20:23:45

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> [...]
> skrzydeł Przewodniczącego wybieżający, z kosą na sztorc, i wężykiem
> zmierzający ku łanom, tfu, pasom ziemi, chciałem powiedzić.

A co piłeś dzisiaj;-)?

Pozdrawiam
Marta:-))

8. Data: 2004-04-20 20:27:01

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> [...]
> skrzydeł Przewodniczącego wybieżający, z kosą na sztorc, i wężykiem
> zmierzający ku łanom, tfu, pasom ziemi, chciałem powiedzić.

Dawno tak długiego postu Grzegorza nie czytałem :-)
Pewnie to zasługa wiosny... albo Iwony :-)))
;-) Bogusław

9. Data: 2004-04-20 20:30:32

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra
(...)
> A co piłeś dzisiaj;-)?
>
> Pozdrawiam
> Marta:-))

Dereniówkę I. Zabłockiego....
:-) Bogusław.

10. Data: 2004-04-20 20:55:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> A co piłeś dzisiaj;-)?

Właśnie otworzyłem piffo :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gdy turystę Celniczka z Warszawy
Zwymyślała: ,,Ży bojad parszawy!''

Re: Powstrzymajcie mnie przed dewastacją!
Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(
Re: Tuja czy cis ?
do Alexandra (o chorobie jego czarnej sosny)
Re: nawóz do iglaków