RE: zupa serowa - mniam, mniam [P]

1. Data: 2003-02-05 10:40:32

Temat: RE: zupa serowa - mniam, mniam [P]
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

o, dziekuje bardzo, korzystajac z urlopu zabiore sie za nia jutro :)))
a czy parowki sa niezbedne? bo jakos tak nie darze ich wielkim zaufaniem...
czy gdybym zamienila je na jeszcze jedna slaska to jakos drastycznie wplynie
na atrybuty zupki? ;)

s...@c...pl
s...@o...pl
s...@d...ids.pl
----------------------------------
i am your deathstar :: blow me away

1. Data: 2003-02-05 11:22:49

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RECEPTION" <r...@g...faurecia.com> napisał w wiadomości
02.gro.pl.bf...

> [...]
zaufaniem...
> czy gdybym zamienila je na jeszcze jedna slaska to jakos drastycznie

skadze! Mozna zamieniac, ja tez bardzo lubie slaska, a o dobre parowki, to
prawde mowiac, raczej trudno.

wkn :)

RE: zupa serowa - mniam, mniam [P]
sushi