REFERAT: Dzialalnosc na rzecz ludzi niepełnosprawnych

1. Data: 2003-05-08 17:53:53

Temat: REFERAT: Dzialalnosc na rzecz ludzi niepełnosprawnych
Od: "TMC" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem ze byc moze zostane oskarzony o pojscie na latwizne, ale prosze o
szybka pomoc. Potrzebuje referatu (a w zasadzie potrzebuje go kolezanka,
ktora poprosila mnie abym cos takiego znalazl) na temat dzialalnosci
organizacji (fundacji, osrodka) na rzecz ludzi niepelnosprawnych. Chodzi o
cele, plany, osiagniecia, glowne kierunki dzialan itp. Z gory dziekuje za
wszelka pomoc.

Michal

2. Data: 2003-05-09 06:36:33

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Prosze zobaczyc na strone www.fsr.w.interia.pl
pozdrawiam,
Beata
Użytkownik "TMC" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cele, plany, osiagniecia, glowne kierunki dzialan itp. Z gory dziekuje za

karta parkingowa
LIMITY CENOWE NA PRZEDMIOTY ORTOPEDYCZNE I ŚRODKI POMOCNICZE
bezplatne badanie lekarskie ?
renta socjalna
Turnus okolice Warszawy