REFLEKSJA NIEKUCHENNA

1. Data: 2007-12-12 02:12:03

Temat: REFLEKSJA NIEKUCHENNA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widząc tę masę postów wysłanych w moim imieniu zastanawiałem się kto
próbuje tak nieudolnie obniżyć moje notowania w necie.
Wniosek jest prosty i włazi sam w oczy, to Kundelmani. Czy nie zależy
komuś aby ten wniosek był aż tak oczywisty? Bo jego wydźwięk jest aż nadto
oczywisty. Można spokojnie postawić tezę - dotyka samej istoty, sedna, jądra
parchizmu.
Zasugerowałbym - to robota rebusów w obliczu przyspieszenia laicyzacji w
sekcie mośków. To co miało rozłożyć gojów zaczyna rozpowszechniać się jak
ptasia grypa u Aszkenazich.

2. Data: 2007-12-12 10:46:43

Temat: Re: REFLEKSJA NIEKUCHENNA
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Zasugerowałbym - to robota rebusów w obliczu przyspieszenia laicyzacji
> sekcie mośków. To co miało rozłożyć gojów zaczyna rozpowszechniać się jak

Przestan jeczec ty zalosna babo, skoncz pierdolic te bzdury idioto bez
charakteru.
Skoro pierdolisz glupoty, jestes trollem a do tego uposledzonym paranoikiem,
ktory pisze najczesciej po spozyciu pigul, to czego sie spodziewales?
Wszyscy maja cie za szmate i intelektualne dno. Tak juz bedzie, bo
wielokrotnie pokazales ze jestes cofniety i prymitywny a do tego ograniczony
do kilku wytartych frazesow, uzywanych przez sfrustrowanych bezrobotnych,
ktorzy za wszystko winia mniejszosci.
Zaloz sobie partie nazistowska i dzialaj w swoim zadupiu, ale Nam tutaj
przestan zycie zatruwac.
Spojrz na te farmazony, ktore napisales - przeciez te tresci nadaja sie na
psychiatryka i miejmy nadzieje, ze niedlugo w takim cie zamkna.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-12-12 12:04:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 03:12, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> sekcie mośków. To co miało rozłożyć gojów zaczyna rozpowszechniać się jak

Etam!
Glupis koles, jak nie wiesz ze sam prowokujesz takie zachowania.
W jajo Cie robia, bo wala z siebie robisz, wypisujac bzdety.

J-23

PS.glupota jest darem Bozym, lecz nie nalezy jej naduzywac

4. Data: 2007-12-12 12:57:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

J-23

PS.glupota jest darem Bozym, lecz nie nalezy jej naduzywac

Wała robię z was.

5. Data: 2007-12-12 17:50:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> J-23

> PS.glupota jest darem Bozym, lecz nie nalezy jej naduzywac

"Nadużycie" to skala cudza.
Skoro ktoś czegoś może więcej
od ciebie to mu tego nie zazdrość.

I kto tu z siebie robi wała wypisując bzdety?

6. Data: 2007-12-12 17:52:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wała robię z was.

Zdaje ci się.
Wszyscy wiedzą że ci się nudzi a nie potrafisz nic sensowniejszego wymyślić
ale im cię żal więc idą na to żebyś sobie krzywdy z frustracji nie zrobił ;)

7. Data: 2007-12-12 18:07:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fjp727$7hm$1@news.onet.pl...

> [...]
ale im cię żal więc idą na to żebyś sobie krzywdy z frustracji nie zrobił ;)

Aż tak to ja się nie nudzę. Vilar objechała mnie za XL, przypuszczam, że za
całkiem niewinny żart z wczorajszego odcinka serialu "Co ludzie powiedzą" i
porównanie jej do Hiacynty Bukiet-Żakiet, jeżdżącej konno...

8. Data: 2007-12-12 18:20:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całkiem niewinny żart z wczorajszego odcinka serialu "Co ludzie powiedzą" i
> porównanie jej do Hiacynty Bukiet-Żakiet, jeżdżącej konno...

A co tam z Xelą? Żyje?

9. Data: 2007-12-12 20:51:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:ccdddffa-78ba-45e6-ab6e-455d83de7dcc@
e4g2000hsg.googlegroups.com...

> "Nadużycie" to skala cudza.
> Skoro ktoś czegoś może więcej
> od ciebie to mu tego nie zazdrość.
>
> I kto tu z siebie robi wała wypisując bzdety?

Tak sobie cus piszesz, ja to czytam, i sie zastanawiam o czym tak
piszesz. Bo skad wiesz co ktos moze wiecej, lub mniej? Na jakiej
podstawie wnioskujesz moja zazdrosc, czy tez zawisc? Insynuujesz
jakies zachowania na zasadzie projekcji wlasnego odnieniesienia, i
wlasnych odczuc, wobec omawianego zagadnienia. Moja uwage
ukierunkowalem ad vocem. Zatem, zupelnie bezemocjonalnie! Nie rozumiem
tez zaznaczenia cudzyslowem wyrazu "naduzycie"?

tu definicja wyrazu naduzycie
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=nadu%BFycie

J-23

10. Data: 2007-12-13 07:34:21