ROJENIE SIE PARCHA...

1. Data: 2010-01-20 07:54:14

Temat: ROJENIE SIE PARCHA...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Im bliżej wyborów tym wiekszy ruch w rojowisku. Powyłaziły z nor nawet
najbardziej tchórzliwe parchy, takie jak Najszczyb czy Poczwarek Pasdur.
Uprzedził ich jednak taki uszasty Ja_rem.

2. Data: 2010-01-20 08:26:15

Temat: Re: ROJENIE SIE PARCHA...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> To czemu nie wystawisz swojego pomiota, tego mongoła,
> który patriotycznie realizuje się na zmywaku u jakiegoś brudasa w
Dublinie?
> Niech poderwie scapiałe serca twojej dzierewni do oddania głosu na niego
> w wyborach.
> ENder

Nie zna zmywaka - to miejsce dobre dla parchów.

3. Data: 2010-01-20 08:49:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> "Ender" <e...@n...net> wrote in message
> nawet
Pasdur.

> Dublinie?
>
> Nie zna zmywaka - to miejsce dobre dla parchów.

Płomienie, płomienie, czekamy, aż wypalą się do końca
Płomienie, płomienie, płomienie
Na twarzy mamy ślad gorąca
Płomienie, płomienie, czekamy, aż wypalą się do końca

RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia
ROZMOWA Z SYNEM...
WALIC...