RTZ Maultsby - szukam ksiązki

1. Data: 2006-06-16 14:18:44

Temat: RTZ Maultsby - szukam ksiązki
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam książki "Racjonalna Terapia Zachowania", może ktoś się orientuje,
gdzie to można kupić?
Z Fundacją, która to swego czasu wydała, nie ma kontaktu.

Z góry dzięki
P.

2. Data: 2006-06-16 17:36:07

Temat: Re: RTZ Maultsby - szukam ksiązki
Od: zielsko <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jun 2006 16:18:44 +0200CEST na gupę pl.sci.psychologia
wysłane zostały nastepujące słowa użytkownika P:

> Szukam książki "Racjonalna Terapia Zachowania", może ktoś się
> orientuje, gdzie to można kupić?
> Z Fundacją, która to swego czasu wydała, nie ma kontaktu.

Może ktoś od simonton.pl będzie wiedział.
--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

3. Data: 2006-06-16 23:58:02

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam książki "Racjonalna Terapia Zachowania", może ktoś się orientuje,
> gdzie to można kupić?
> Z Fundacją, która to swego czasu wydała, nie ma kontaktu.

Ja ją mam w postaci pdf.
Ponad 30MB.

Pozd.

4. Data: 2006-06-17 12:08:01

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ją mam w postaci pdf.
> Ponad 30MB.
>
> Pozd.

Napisałem do Ciebie na priv, czy Twój adres jest aktualny?

P.

rebus
NASTOLATKA Z ZESPOLEM ASPERGERA
Słowo na czwartek