Radocha !!

41. Data: 2010-04-26 10:58:25

Temat: Re: Radocha !!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Bo teraz jakieś świństwo bezołowiowe jest.
> Jeszcze się człowiek mniej podtruje i będzie :-)))), MK

Zgadza się. Już nie pachnie tak pięknie, jak kiedyś. Pewnie właśnie przez to
ekologiczne uzdatnianie.

Qra

42. Data: 2010-04-26 11:00:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Zgadza się. Już nie pachnie tak pięknie, jak kiedyś. Pewnie właśnie przez
> to ekologiczne uzdatnianie.
>
> Qra
A swoją drogą wyznanie Medei: "kiedy tankuję, staram się nie oddychać".....
budzi rozmaite skojarzenia.

MK

43. Data: 2010-04-26 11:01:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Ale na tym poligonie to się grzyby zbiera, a nie lata z karabinem. Nie
> mowiać juz o samolotach....
>
> Tzn z pewnością jakieś dzieciaki latają tam z karabinem..... czy inną
> nieziemską bronią
> W co się bawia teraz dzieci?
> W ogole się bawią w krzakach, czy tylko siedzą przed komputerem??
> A budują szałasy?

Budują. W Plemionach. W Travianie.

Qra

44. Data: 2010-04-26 11:10:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 11:01:01 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Owszem. Lecz sam nie wiem co konkretnie się za tym kryje ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Może sprawdź?

45. Data: 2010-04-26 11:12:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 11:26:13 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> No ale wojskowe odrzutowce nie kojarzą się z podróżami, przygodą i takimi
> różnymi fajnymi rzeczami.
>
> Chociaż, jak się zastanowić........ :-))))
>
> MK
>
> PS. Dźwięk nie był przykry, bo choć słyszalny dobrze w nocy, to jednak
> odległość spora.

Ja się wychowałam przy lotnisku oraz na - mając wuja pilota. Tęsknię za
tymi odgłosami.

46. Data: 2010-04-26 11:14:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się wychowałam przy lotnisku oraz na - mając wuja pilota [...]

+4 do lotności !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

47. Data: 2010-04-26 11:15:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 12:54:58 +0200, Vilar napisał(a):

> Bo teraz jakieś świństwo bezołowiowe jest.

Z ekologicznymi domieszkami za niewiedzą kupującego.

48. Data: 2010-04-26 11:19:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 13:14:17 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> +4 do lotności !
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Nie wiem, co ma oznaczać ten zwrot, ale sama też latałam - szybowcami.
Wujek siłą rzeczy trochę nauczył (prowadząc szkolenia), skoro i tak tam
przebywałam całymi dniami, jak również w warsztatach lotniczych - mój cały
swiat wtedy.
Na skoki spadochronowe nie dałam się namówić - po zobaczeniu efektu
nierozwinięcia się spadochronu pewnemu koledze.

49. Data: 2010-04-26 11:46:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Budują. W Plemionach. W Travianie.
>
> Qra
Hah, no ładnie. Z zero-jedynkowych patyczków....

MK

50. Data: 2010-04-26 11:59:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-kwiecień-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> samolotów. Nocą niosły się po Mokotowie...dalekooo...
> Różne ludzie mają "ukochane dźwięki z dzieciństwa", czyż nie? :-)))))))))

ja mam wypasik. latają mi nad głową. nie za nisko by ogłuszyć nie za wysoko
by nie zobaczyć. a ta mapka dębszczaka - bardzo fajna jest.

Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych
Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Robertowi.P. Q uzdrowieniu