Rady n/t solarium

1. Data: 2001-05-03 14:01:44

Temat: Rady n/t solarium
Od: "szpi.q." <s...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałbym zacząć korzystać z solarium - poradźcie mi,
o czym powinienem pamiętać jeszcze przed pierwszą "wizytą",
czego unikać, ile czasu opalać się...

Wszelkie rady przywitam z radością,
Przemek

2. Data: 2001-05-03 17:54:41

Temat: Re: Rady n/t solarium
Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szpi.q. <s...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9crog8$qvd$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Chciałbym zacząć korzystać z solarium - poradźcie mi,
> o czym powinienem pamiętać jeszcze przed pierwszą "wizytą",

najlepiej nie korzystac

3. Data: 2001-05-04 07:21:32

Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym zacząć korzystać z solarium - poradźcie mi,
> o czym powinienem pamiętać jeszcze przed pierwszą "wizytą",
> [...]

Ogolnie? Zeby nie opalac sie dlugo (wiecej niz 5 minut), z duzym natezeniem
oraz w zlym solarium (tuti-fruti odpada) z dawno nie wymienianymi lampami
;-)))

pozdrawiam
steve

4. Data: 2001-05-04 12:44:44

Od: "Andrzej Wo." <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogolnie? Zeby nie opalac sie dlugo (wiecej niz 5 minut), z duzym
natezeniem
> oraz w zlym solarium (tuti-fruti odpada) z dawno nie wymienianymi lampami
> ;-)))

Najlepiej odpuścić sobie opalanie w solarium. Jeśli ktoś chce być piękny to
musi podjąć ryzyko.
Pani w solarium zawsze nam powie, że jej maszyna jest zupełnie bezpieczna, a
lampy wymieniła wczoraj.
--
Andrzej Woszczak

5. Data: 2001-05-10 09:19:53

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim sie zdecydujesz wiedz, ze solarium jest rownie niebezpieczne jak
slonce :o( , ze
Twoja skora zapewne stanie sie bardziej sucha i podatna na tworzenie sie
zmarszczek, przebarwien itp historii ( jak ze sloncem ). Kozystanie z
solarium moze rowniez ( oczywiscie w pozniejszym okresie ) byc przyczyna
raka skory :o(
decyzja nalezy do Ciebie
pozdrawiam
:o)
Mada

PS. ostatnio troche o tym czytalam

6. Data: 2001-05-19 16:45:17

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
>
>Chciałbym zacząć korzystać z solarium - poradźcie mi,
>o czym powinienem pamiętać jeszcze przed pierwszą "wizytą",

Ni wiem czy moja radę przyjmiesz z radością.

Generalnie dam Ci jedną : NIE KORZYSTAĆ
Zastanów się na czym Ci bardziej zależy na swoim zdrowiu i życiu czy na
ładnym (?) kolorze skóry. Udowodniono że UV jest rakotwórczy, pomyśl o
tym.

TWEEDY
{ Odpowiadając usuń cyferki z mojego adresu }
{ Lub d...@i...pl }

co to jest??
lista, lista 30 ton.
BYCIE LEKARZEM TO POWOŁANIE...