Rafff

1. Data: 2001-03-30 10:52:08

Temat: Rafff
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy zmieniając tok myślenia można pokonać nieśmiałość ?

1. Data: 2001-03-30 11:16:11

Temat: Re: Rafff
Od: "noela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze bysmy juz tak zakonczyli ten temat? bo juz notorycznie co pare "linijek
tematycznych" pojawia sie natretny temat niesmialosci. Nie byl to temat
ignorowany przez grupe, wiekszosc wypowiedziala sie na jej temat, wiec po co
rozstrzasac to poraz kolejny?
Przestan o niej myslec, bo tym sposobem na pewno sie z niej nie wyleczysz.
Zamiast tylko o tym mowic, zacznij myslec o sobie POZYTYWNIE.
pozdrawiam,
noela

Użytkownik rafik <r...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a1o2p$mv8$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-03-30 12:27:45

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy zmieniając tok myślenia można pokonać nieśmiałość ?

Znajdz sobie smiala dziewczyne.. ona Cie wyleczy..

1. Data: 2001-03-30 14:00:28

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafik" <r...@b...com> napisał w wiadomości

> Myślisz że to jest rada ?

Nie, on mysli, ze to jest hiena!
rafiku, naprawde jestes potworem : )!
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-03-30 14:01:58

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-03-30 14:05:11

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zmieniając tok myślenia można pokonać nieśmiałość ?

NIEŚMIAŁOŚĆ - CO TO JEST?, JAK SOBIE Z NIĄ RADZIĆ? PHILIP G. ZIMBARDO
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, rok wyd. 2000 - 29.00 PLN

w EMPiKu mozna to dostac, nawet wysylkowo : )
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-03-31 07:00:13

Od: "Beata Guru" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "noela" <n...@w...pl> napisał w wiadomości news:3ac46ac7@news.vogel.pl...
> Moze bysmy juz tak zakonczyli ten temat? bo juz notorycznie co pare "linijek
> tematycznych" pojawia sie natretny temat niesmialosci. Nie byl to temat

Ten temat wcale nie denerwuje. Może tu jest po prostu dużo osób nieśmiałych
Ja chciałabym zapytać dlaczego niektórych nieśmiałość drażni?
Nieśmiali ludzie się po prostu denerwują, a są też tacy których oni denerwują.
Jeśli się nie myle oni też są nieśmiali?

pozdrawiam
becia

1. Data: 2001-04-01 19:56:20

Od: "nela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-02 08:16:12

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Guru" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nieśmiali ludzie się po prostu denerwują, a są też tacy których oni
denerwują.
> Jeśli się nie myle oni też są nieśmiali?

Chyba jednak sie mylisz : )
Nie drazni mnie niesmialosc (chyba ze moja : )), po prostu nie lubie, jak
ktos wali n postow z niemalze ta sama trescia : )
Choose your future.
Choose life.

artykul
BigBrother raz jeszcze