Rajstopy w sprayu sie pojawily,

1. Data: 2004-07-20 15:48:34

Temat: Rajstopy w sprayu sie pojawily,
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

na Allegro konkretnie. Wrzucam info, bo dziewczeta niektore
pytaly/szukaly, linka nie bedzie, zeby nie bylo, ze reklama, po
wyszukiwarce latwo znalezc :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-20 16:26:41

Temat: Re: Rajstopy w sprayu sie pojawily,
Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib"
> na Allegro konkretnie. Wrzucam info, bo dziewczeta niektore
> pytaly/szukaly, linka nie bedzie, zeby nie bylo, ze reklama, po
> wyszukiwarce latwo znalezc :-)

115 zl za sztuke... Czy ktoras z zagranicznych pan;)
orientuje sie, w jakiej cenie sprzedaje sie w sklepach?
Asia

1. Data: 2004-07-20 17:20:32

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisał/a w news:cdjh3o$15a$1@news.onet.pl:

> w jakiej cenie sprzedaje sie w sklepach?

W polskich sklepach jest sprej 120g w cenie 140zł.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-20 21:28:03

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips"
> W polskich sklepach jest sprej 120g w cenie 140zł.

No to zalatwilas nasz budzet! TY!
Pozdrawiam
Asia, szykujaca sie do kooooolejnego wydatku

1. Data: 2004-07-20 21:37:20

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <cdk2on$515$1@news.onet.pl>, ze a...@p...onet.pl
twierdzi...
|Użytkownik "mips"
|
|No to zalatwilas nasz budzet! TY!
|Pozdrawiam
|Asia, szykujaca sie do kooooolejnego wydatku

mips, chcesz byc przyczyna problemow rodzinnych? :)

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-07-20 21:38:32

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> 115 zl za sztuke... Czy ktoras z zagranicznych pan;)
> orientuje sie, w jakiej cenie sprzedaje sie w sklepach?

W Sephorze widze cene 28 USD.....

magda

1. Data: 2004-07-21 05:53:09

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzedzam, ze to zadna rewelacja. Mialam okazje wyprobowac mieszkajac w
Japonii. Jesli mam porownywac to jest to zwykly samoopalacz w sprayu :-/
szkoda kasy.

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2004-07-21 09:23:07

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"
> Uprzedzam, ze to zadna rewelacja. Mialam okazje wyprobowac mieszkajac w
> Japonii. Jesli mam porownywac to jest to zwykly samoopalacz w sprayu :-/
> szkoda kasy.
I nie ma tej faktury rajstop na nogach? Takiej grubszej jedwabistej, kryjącej
warstwy? Jezeli nie to jestem zawiedziona :(
Asia

1. Data: 2004-07-21 12:19:12

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jul 2004 11:23:07 +0200, AsiaS napisał(a):

> I nie ma tej faktury rajstop na nogach? Takiej grubszej jedwabistej, kryjącej
> warstwy? Jezeli nie to jestem zawiedziona :(

W GC w Warszawie widzialam wystawione testery, więc pewnie i w Krakowie
znajdziesz. Wypróbuj - i daj znac :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-21 12:40:20

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia"
> W GC w Warszawie widzialam wystawione testery, więc pewnie i w Krakowie
> znajdziesz. Wypróbuj - i daj znac :]

Jak ja nie znosze tego sklepu, wrrr! Predzej poczekam, az sie pojawia w innych
sklepach...
No wiec zadzwonilam i owszem, maja testery i produkt do sprzedazy w cenie 190
zl,
czyli spory narzut na ceny ktore byly w tym watku podawane.
Asia

gabinet kosmetyczny Eris [Warszawa]
Plamy z farby na skórze.
spa w okolicach wrocka