Rak jelita grubego

1. Data: 2002-10-25 12:54:21

Temat: Rak jelita grubego
Od: "Pedro" <p...@h...pl.spamkiller> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kilka dni temu dowiedziałem się, że wykryto u mamy raka jelita grubego.
Dostała skierowanie do szpitala, ale jak to w naszej służbie zdrowia, trzeba
czekać, a czas leci. Dlatego mam do grupowiczów wielką prośbę. Chciałbym się
poradzić co można przez ten czas zrobić w ramach walki z chorobą. Na razie
udało nam się zdobyć zioła: Vilcacorę i Manayupę, które ponoć są skuteczne w
walce z rakiem. Jest też stosowana lewatywa. Jednak chciałbym zrobić
wszystko co w mojej mocy by pomóc mamie w walce z chorobą.
Będę niezwykle wdzięczny za wszelkie sugestie od osób mających jakieś
doświadczenie w walce z rakiem jelita grubego, również za linki do stron, na
których mógłbym znaleźć pomocne informacje.

Pozdrawiam wszystkich
Piotrek

2. Data: 2002-10-25 14:51:50

Temat: Re: Rak jelita grubego
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pedro <p...@h...pl.spamkiller> napisał(a):

> Na razie
> udało nam się zdobyć zioła: Vilcacorę i Manayupę,

Whoa, a cóż to za zdobywanie? W Krakowie można je kupić w DT Jubilat na
stoisku z ziołomiodami, książkami o urynoterapii i magicznymi magnetycznymi
krążkami leczącymi wszystko.

>które ponoć są skuteczne w
> walce z rakiem.

Nie są. Przykro mi.

Przykro mi też z powodu Twojej Mamy, ale przede wszystkim radzę wziąć się za
leczenie konwencjonalne, wcześnie wykryty jest uleczalny. Trzymaj się, ale
nie daj zarobić oszustom, Twojej Mamie to nie pomoże (chyba że jako placebo).

JoP

Ospa wietrzna
jak zinterpretowac opis?
okulary z antyrefleksem