Rak piersi - artykul

11. Data: 2003-12-30 07:58:42

Temat: Re: Rak piersi - artykul
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2003-12-30 07:59:11

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> A teraz parę faktów dlaczego bezpieczniejsze metody nie wejdą do użytku:
> Głównym inicjatorem walki z rakiem piersi za pomocą mammografi była firma
> AstraZeneca, wcześniej znana jako Zeneca Pharmacelticus. Produkowała (nie

I jeszcze trochę:
http://creativehealth.netfirms.com/poison_p.shtml

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

13. Data: 2003-12-30 08:11:52

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości

> to, co piszesz przechodzi wszelkie granice przyzwoitosci ...

Czyli jestem nieprzyzwoity.
Niestety świat, w którym żyjemy także nie jest przyzwoity i odbija się to na
tym co piszę.

14. Data: 2003-12-30 08:56:29

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> mysle, ze to jest bardzo dobry pomysl choc z przerazeniem widze,
> ze programy prozdrowotne, te ktore juz sa (np. antynikotynowe)
> w szkolach nie sa za specjalnie skuteczne

Ano nie są skuteczne. Ale za to szkoła może się pochwalić, że takie
przeprowadziła :)

Wiele z tych programów polega na straszeniu, a jak praktyka pokazuje, na
niewiele się to zdaje. Dlatego powinni skupić na tym, co młodzi ludzie
mogą zyskać, a nie stracić. Czyli lepszą kondycją, zadowolenie ich
dziewczyny/chłopaka (w końcu niewiele osób lubi całować popielniczkę ;))
etc... to zbuduje zdrową motywację i chęć rzucenia palenia (lub nie
zaczynania). Jak zakazy będą szły z zewnątrz, będą nieskuteczne. Młody
człowiek sam musi powiedzieć "nie, dziękuję" i przede wszystkim chcieć
tak powiedzieć.

No i to co pisałam już wcześniej. Program się przeprowdzi, ale kiedyś
trzeba wrócić ze szkoły do domu. A tam mama pali, tata pali i najlepsi
koledzy z podwórka palą. A przeważnie nie szkoła jest autorytetem dla
młodego człowieka. Także wybiórczy program, który trafia do wybiórczego
środowiska, ma o wiele mniejsze szanse na skuteczność.

Podobnie jest z profilaktyką choroby nowotworwej - czasem ważniejsze
jest słowo sąsiadki Gieni niż porada lekarska.
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

15. Data: 2003-12-31 20:32:05

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Trapez" <t...@p...wp.pl> wrote in message
> A nie przyszło Ci do głowy, że coś tego raka spowodowało i że najprościej
> wyeliminować te czynniki i wspomóc organizm odpowiednimi środkami (np.
> letril - witamina B17) oraz zmianą diety, aby sam pozbył się obcych ciał w
> postaci komórek rakowych.

napisz prosze wiecej o tej diecie

Marlene

16. Data: 2004-01-02 10:06:38

Temat: Odp: Rak piersi - artykul
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlene <0...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> napisz prosze wiecej o tej diecie

Dieta taka nie jest niczym niezwykłym i chodziło mi po pierwsze o zdrowe
odżywianie eliminujace jak to tylko jest możliwe żywność rafinowaną,
oczyszczoną, czyli taką, która ulega modyfikacji podczas produkcji. Np.
oczyszczony cukier, nierazowa mąka, łuskany ryż, mleko UHT czy
pasteryzowane. Po drugie na odpowiednim łączeniu pokarmów czyli tym na czym
opierają się popularne ostatnio diety (np. optymalna, węglowodanowa) czyli
nie mieszaniu ze sobą składników, które razem są trudne do strawienia. Ważne
jest także oczyszczanie co jakiś czas organizmu, między innymi za pomocą
okrestowego postu, podczas którego organizm może się pozbyć niepożądanych
substancji. Co do witaminy B17 i C, stwierdzono, że są zabójcze dla komórek
nowotworowych poprzez mechanizm prooksydacyjny jeśli ich stężenie we krwi
jest na odpowiednio wysokim poziomie. Jedynym problemem ze stosowaniem tych
substancji w leczeniu raka jest taki, że nie da się ich opatentować i
zarobić na nich kasy. Np. Abchazowie, Azerowie, Hunzu, Eskimosi oraz
mieszkańcy Karakorum, których dieta opiera się o produkty zawierające dużo
witaminy B17 są całkowicie wolni od raka. Najlepszym źródłem tej witaminy
jest morela, głównie jej nasiona. Nie wiem jak się sprawa ma z Eskimosami,
ale tam gdzie czytałem nie napisano co w ich diecie zawiera dużo B17, bo
moreli chyba nie uprawiają :)

Oczywiście w konwencjonalnej praktyce medycznej istnieją elementy ratujące
życie zarówno w przypadkach nagłych jak i wczesnego wykrywania, ale
zapominanie o naturalnych mechanizmach leczenia raka, w jakie wyposażyła nas
natura i które są bezpieczne i nietoksyczne, jest moim zdaniem głębokim
nieporozumieniem.

I na koniec ciekawostka. Świadomość naturalnych sposobów walki z rakiem
rośnie i pewnie dlatego przemysł antyrakowy w Unii Europejskiej wywierane sa
wpływy aby środki takie jak witamina C i inne nie mogły być stosowane bez
zalecenia lekarza. Widać, że się tego boją i będą walczyć aby utrudnić
ludziom dostęp do tych suplementów.

Trochę linków na temat leczenia raka. Szukałem w google, wpisując hasło "B17
cancer" i wywaliło tego bardzo dużo.
http://www.1cure4cancer.com/
http://www.whatareweswallowing.freeserve.co.uk/death
bydoctoring8.htm

Co do raka, to opierałem się głównie na artykułach z dwumiesięcznika "Nexus"
(www.nexus.media.pl , wydanie anglojęzyczne www.nexusmagazine.com)
Numer 20 - "Rak piersi - wykrywanie czy oszukiwanie"
Numer 26,27 - "Zagrożenia ze strony konwencjonalnych terapii antyrakowych"
Sprzedają archiwalne numery i jest dostęp do tych artykułów, ale w
internecie można też dużo znaleźć na ten temat.

17. Data: 2004-01-02 10:38:53

Temat: Re: piersi - artykul
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do raka, to opierałem się głównie na artykułach z dwumiesięcznika "Nexus"

Myślę, że to wystarczy za komentarz.

--
Krzysiek, EBP
Koty z rozbawieniem tolerują ludzi, przynajmniej do momentu wynalezienia

18. Data: 2004-01-02 17:14:28

Temat: Odp: piersi - artykul
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof (Suzuki Nakai) <k...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup

> Myślę, że to wystarczy za komentarz.

Napisałem głównie i chodziło mi o przypadi rozdmuchiwania przez grupy
interesów akcji mammograficznych. Masz coś przeciwko temu pismu, które
oczysiście nie jest jedynym źródłem wiedzy na którym się opieram?

19. Data: 2004-01-02 22:35:03

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam nadzieje, ze piszac taki tekst masz na uwadze, ze grupe czytaja takze
ludzie, ktorzy podaja wiadomosc dalej i jesli trafi ona na kobiete
nieuswiadomiona w dziedzinie raka piersi to moze miec to marne skutki. Bo
ona sie przestraszy, ze "Mammografia szkodzi niż przynos pożytku. Częste
naswietlanie oraz ucisk piersi podczas tego badania jest najwiekszą
przyczyną występowania powikłań." I dlatego nie pojdzie na mammografie. Tym
bardziej nie pojdzie na cyfrowa tomografie podczerwona. Co wiecej, pewnie
powtorzy kolezankom, co sie dowiedziala. I kolejnych 5 przestraszonych nie
pojdzie na badanie. Nawet nie wiesz jak niektorzy ludzie boja sie badan
lekarskich, w ogole lekarzy i jak dziala ich wyobraznia.
Pozdrawiam
Zazula
Ps. Czy cyfrowa tomografie podczerwona mozna zrobic w kazdym miescie
bezplatnie w danym przedziale wiekowym?

20. Data: 2004-01-03 08:27:44

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zazula <z...@W...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> [...]
> powtorzy kolezankom, co sie dowiedziala. I kolejnych 5 przestraszonych nie

I dobrze. Chodził mi o uswiadomienie, że to co mówią w mediach nie jest
tak do końca różowe jak to się przedstawia i negatywne skutki jaki jakie
niesie ze sobą mammografia często przewyższają korzyści. Nie chodzi mi o to
aby kobiety przestały się badać, ale aby wybrały metody, które nie szkodzą
jednocześnie zdrowiu. Przedstawiając związki przemysłu farmaceutycznego,
chemicznego i mammograficznego chciałem zasygnalizować, że to jest wielki
biznes, gdzie najważniejszy jest dochód, a nie zdrowie ludzi. Np. w numerze
48 Przekroju ukazał się artykuł pt. "Kochaj i płać czyli co wyprawiają z
nami weterynarze", gdzie jasno jest pokazane jak działa przemysł medyczny w
przypadku leczenia zwierząt i nie sądzę aby w przypadku ludzi było inaczej.

> Ps. Czy cyfrowa tomografie podczerwona mozna zrobic w kazdym miescie
> bezplatnie w danym przedziale wiekowym?

Nie mam pojęcia gdzie się to robi i czy jest do tego łatwy dostęp.
Biorac pod uwagę to co poprzednio napisałem, ludzie zajmujacy się
mammografią nie bedą raczej zainteresowani udzielaniem kompetentnych
informacji na ten temat, dlatego jeśli komuś naprawdę zależy na swoim
zdrowiu na pewno poszuka tej alternatywy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Czeste oddawanie moczu a zimne nogi
Sieci neuropodobne
splycenie kyfozy piersiowej kregoslupa
korzonki, rwa kulszowa ... a moze jeszcze cos innego ?
POwitanie i pytanko o armie ;)