Raki i woda z cytryna?

1. Data: 2008-02-13 20:44:50

Temat: Raki i woda z cytryna?
Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bylem ostatnio w restauracji i jako przystawke zamowilem
raki z wody. Kielner najpierw przyniosl miseczke z ciepla
woda i plasterkiem cytryny a nastepnie talerz z rakami.
Raki byly pyszne ale do czego byla ta woda? Do umycia rąk?

Szykalem w necie informacji o podawaniu homarow, rakow czy krabow,
nie znalazlem zadnej informacji o wodzie do plukania rąk.

Do czego byla ta woda z plasterkiem cytryny?

Cholercia a moze to byl jakis specjalny ekstra cytrynowy drink...
a ja nawet nie posmakowalem;)

Jezeli ktos potrafi rozwiazac zagadke to prosze o pomoc.

2. Data: 2008-02-13 21:24:57

Temat: Re: Raki i woda z cytryna?
Od: "! JÓSEF ! PIŁSÓCKI !" <PIASÓC...@W...PATRIÓTA> szukaj wiadomości tego autora

Bastion pisze:

> Raki byly pyszne ale do czego byla ta woda? Do umycia rąk?

tszabyło go kórva spytać

--
! MGR ! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! ÓJ ! KATÓDRA ! TRÓLINGÓ !

http://www.maxior.pl/film/91101/Piosenka_o_kwiatach_
Marek_Roman

3. Data: 2008-02-13 21:28:54

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Bastion wrote:

> [...]
> a ja nawet nie posmakowalem;)
>
> Jezeli ktos potrafi rozwiazac zagadke to prosze o pomoc.

Do oplukania palcow przed rozbieraniem rakow (homarow, etc)
MB

4. Data: 2008-02-13 21:39:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 13:28:54 -0800, Magdalena Bassett napisał(a):

> Do oplukania palcow przed rozbieraniem rakow (homarow, etc)
> MB

Po, Madziuchno, PO!
PRZED obiadem ma się ręce umyte mydłem - czyste.
Woda z cytryną służy do opłukania palców PO konsumpcji, cytryna likwiduje
zapach z palców. Potem wyciera się palce serwetką.

5. Data: 2008-02-13 22:34:29

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Feb 2008 21:44:50 +0100, "Bastion" <b...@m...pl> wrote:

> [...]
>
>Szykalem w necie informacji o podawaniu homarow, rakow czy krabow,
>nie znalazlem zadnej informacji o wodzie do plukania rąk.

Obejrzyj "Shreka 2".

--
Maciej Bójko
m...@g...com

6. Data: 2008-02-14 00:53:00

Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Bojko wrote:

> Obejrzyj "Shreka 2".

Aj tam shreka + janosika, tekst Pzydrz bodaje "cienkie cosik to winko..."

--
Darek

7. Data: 2008-02-14 17:15:25

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ""Dariusz K. Ladziak"" <l...@w...pdi.net> napisal w wiadomosci

> Aj tam shreka + janosika, tekst Pzydrz bodaje "cienkie cosik to winko..."
>
> --
> Darek

Jak juz wiesz do czego byla woda to napisz w jakiej knajpie byles i gdzie
daja dobre raki.
Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2008-02-14 17:28:06

Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak juz wiesz do czego byla woda to napisz w jakiej knajpie byles i gdzie
> daja dobre raki.

Kąty Rybackie- restauracja Janosikówka

9. Data: 2008-02-14 19:39:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I...a pisze:

> Po, Madziuchno, PO!
> PRZED obiadem ma się ręce umyte mydłem - czyste.
> Woda z cytryną służy do opłukania palców PO konsumpcji, cytryna likwiduje
> zapach z palców. Potem wyciera się palce serwetką.

Wybacz Magdo, ze zacytuję, ale chyba warto.
;-)
pozdr. Jerzy

10. Data: 2008-02-15 08:48:29

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Feb 2008 20:39:24 +0100, Jerzy Nowak napisał(a):

> Wybacz Magdo, ze zacytuję, ale chyba warto.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

I jak, wybaczyła, czy... skonsumowała własne palce ze złości?

Kibeby - potrawa z czasów dzieciństwa
Re: bllllllbppp
Re: bllllllbppp
jak się robi lasagne??