Ramki[xxx]

1. Data: 2003-09-07 17:08:41

Temat: Ramki[xxx]
Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie!
Gdzie zaopatrujecie się w ramki do wyszytych obrazków?
Te do zdjęć często nie zdają zadania, ponieważ są prostokątne a ja np.
potrzebuję ramki kwadratowej....
Pozdrawiam Gonia Toruń

1. Data: 2003-09-07 17:31:59

Temat: Re: Ramki[xxx]
Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie zaopatrujecie się w ramki do wyszytych obrazków?

Goniu, ja np. jade sobie do Opola, do firmy, ktora ma listwy obrazowe i
zamawiam sobie ramki w rozmiarach jakie ja potrzebuje. Wybieram tez sobie
listwy, ktore mi sie najbardziej podobaja.Moze to jest troche drozsze jak
gotowe ramki w sklepach, ale sie oplaca, bo przeciez obrazek krzyzykowy z ladna
ramka ma sie na cale zycie.Ta firma tnie mi tez do tego szybki, czyli mam
wszystko.
Torun jest wiekszy jak Opole i tam na pewno tez takie firmy sa.
Pozdrawiam serdecznie
Sylwia

1. Data: 2003-09-07 17:41:40

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można też próbować w różnego rodzaju marketach budowlanych - mają często
punkty oprawy obrazów. Zrobią ramkę na wymiar, szkiełko, plecki i paspartou.
Tylko to faktycznie nie za tanio wychodzi. Można też kupic listwę na metry,
karton specjalny na paspartou i kombinować samemu. ALe jak wyciąć paspartou
pod kątem 45 stopni to na prawdę nie mam pojęcia. MOże ktoś przy okazji mnie
oświeci (ale najlepiej bez konieczności zakupu specjalnego ustrojstwa do tego
celu)
Anga (Ania)

1. Data: 2003-09-07 18:42:46

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te do zdjęć często nie zdają zadania, ponieważ są prostokątne a ja np.
> potrzebuję ramki kwadratowej....

Ramki kwadatowe też są dostępne w sprzedaży, chociaż widziałam przeważnie
małe 10x10 cm lub 15x15. Kupowałam takie w punktach Kodaka albo w
supermarketach. Więc można znaleźć :)))
Owocnych poszukiwań
Balbina

1. Data: 2003-09-07 20:47:13

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anga <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Można też próbować w różnego rodzaju marketach budowlanych - mają często

> punkty oprawy obrazów.

IKEA? Ja tam kupuje (ale jak bylam w Polsce, we Wroclawiu to ceny wydaly mi
sie wyzsze, wiec nie wiem, czy moge polecac?

> [...]

> oświeci (ale najlepiej bez konieczności zakupu specjalnego ustrojstwa do

Noz do ciecia, pod katem 45 i 60 stopni! Dostepny w sklepach z materialami dla
artystow.

Pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-09-08 09:15:55

Od: "Dioda" <k...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Drogie Panie!
> Gdzie zaopatrujecie się w ramki do wyszytych obrazków?

Witam!
Przed urlopem ujawnialam sie na grupie po raz pierwszy i prosilam o
schematy.
Krzyzykowanie powiodlo sie (choc nie wiem, kiedy teraz znowu bede miala
czas) i chcialabym zrobic ramki dla moich obrazkow. Podczepiam sie pod posta
podobnego tematycznie :)

Zdradzcie mi prosze technike. Tzn czy stosuje sie szklo na przod takiego
obrazka, czy tylko ramke i cos sztywnego pod spod?

Pozdrawiam,
Dioda z Wroclawia

1. Data: 2003-09-08 10:58:14

Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za rady!
W Ikei zaopatruję się żadko - bo najbliższa jest w Warszawie...Ale mój tata
to "złota rączka" więc może jego poproszę o pomoc - tylko muszę zakupić te
listwy obrazowe...
Pozdrawiam Gonia

1. Data: 2003-09-09 20:34:05

Od: "" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście nie stosuję szkła, gdyż ,moim zdaniem oczywiście, obrazek traci na
atrakcyjności. Nie ma gry światła (wyszywam zazwyczaj muliną), i dzieło staje
się "martwe". Wyszywam ze schematów liczonych,zatem nie ma problemu z praniem
płótna. A ramki często kupuję na rynku. Pozdrawiam ciepło. Beata(Giżycko)

koronki igłowe-do Wioli
(OT) Wyjeżdżam
meilaodiy
(Inne) Dawne Ksiazki robotkowe poszukiwane
Pytanie