Ranking Szpitali "Wprost"

1. Data: 2003-04-21 21:30:48

Temat: Ranking Szpitali "Wprost"
Od: "Jacek" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu ukazal sie ranking szpitali w tygodniku Wprost. Niestety nie mam
do niego dostepu, a w tej chwili przydalby mi sie. Szukam oddzialu urologii -
chodzi o usuniecie jadra (prawdopodopodobnie lagodny nowotwor) oraz
stwierdzenie i leczenie klopotow objawiajacych sie podobnie do przerostu
prostaty. Czy moglibyscie mi polecic jakis dobry szpital - najlepiej na
terenie wojewodztwa mazowieckiego? Jak myslicie, czy ten wspomniany ranking,
to cos, na czym warto sie opierac?

2. Data: 2003-04-23 17:15:14

Temat: Re: Ranking Szpitali "Wprost"
Od: "MarkBarnes" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

daruj sobie rankingi, kryteria i madrosci zawarte w nich sa absolutnie do
bani ( przyklad: szpital/oddzial o minimalnym zakresie uslug wyprzedza
oddzialy o bardzo duzych mozliwosciach, bo np. ma certyfikat iso badz inne
badziewie), lepiej popytac po znajomych,
mb

3. Data: 2003-04-24 10:01:34

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szpital Kolejowy w Miedzylesiu. prof. Borowka. Polecam!
pozdrawiam
kr

http://www.gazeta.pl/usenet/

odbyt / problem...