Niska temperatura ciala

1. Data: 2003-04-21 21:57:58

Temat: Niska temperatura ciala
Od: "Zazula" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zakup nowego termometru elektronicznego spowodowal, ze zaczelam czesto
mierzyc temp. Pierwszy wynik mnie zdziwil 35,54 stopni C. Sprawdzilam na
tradycyjnym termometrze i bylo tak samo. Zaczelam mierzyc temperature
codziennie w godzinach popoludniowych, kiedy bylam wypoczeta i nie bylam np.
zgrzana po jakiej czynnosci. Kolejne pomiary wygladaja tak: 36,88 - 35,08 -
36,22 - 35,96 - 35,22 - 35,99 - 35,54. Rozumiem, ze nie kazdy musi miec
ksiazkowa temperature ciala, ale czy nie powinnam zrobic jakis badan?
Moze poprostu mam taki organizm?
Pozdrawiam,
Zazula

2. Data: 2003-04-21 22:28:12

Temat: Re: Niska temperatura ciala
Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 36,22 - 35,96 - 35,22 - 35,99 - 35,54. Rozumiem, ze nie kazdy musi miec
> ksiazkowa temperature ciala, ale czy nie powinnam zrobic jakis badan?

Temperatura 36,6 to tylko statystyczne opracowanie. Tak naprawde to różnice
populacyjne siegaja 1stopnia - takze Twoja temp. miesci sie w granicach
normy. Dla lepszego samopoczucia proponuje zmierzyc ja o 18 i 20, zobaczys,
ze wzrosnie do 'chcianych' 36,6 !

3. Data: 2003-04-22 14:01:16

Temat: Odp: Niska temperatura ciala
Od: "Maja M" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 36,22 - 35,96 - 35,22 - 35,99 - 35,54. Rozumiem, ze nie kazdy musi miec
> ksiazkowa temperature ciala, ale czy nie powinnam zrobic jakis badan?

Ja tez, zwłaszcza wieczorem, mam troche ponad 35.00
Ale nie mowie, ze to dobrze.

pozdr
Maja

4. Data: 2003-04-22 17:10:39

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zazula napisał:
> [...]
> 36,22 - 35,96 - 35,22 - 35,99 - 35,54. Rozumiem, ze nie kazdy musi miec
> ksiazkowa temperature ciala, ale czy nie powinnam zrobic jakis badan?

ja tez tak mam;-) i chyba tak poprostu. a moze masz niedowage?

5. Data: 2003-04-24 13:07:48

Od: "Zuzia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Zazula napisał:
Rozumiem, ze nie kazdy musi miec

Wygląda na to, że Zazule już tak mają

Zazula 2 ;-)

6. Data: 2003-04-25 09:34:23

Od: "Zazula" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po kilku mierzeniach temperatury stwierdzam, ze mimo ze jest raczej 35,5 -
35,7 to dwa razy zdarzylo sie 36,44 i 36,74. To juz jakis postep.
Ale slyszalam [nie od lekarza], ze to moze byc z powodu wolnego metabolizmu
? Czyzby?
Pozdrawiam,
Zazula

Ranking Szpitali "Wprost"