Ranking farb

1. Data: 2007-01-12 08:35:25

Temat: Ranking farb
Od: "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos doradzi jakie sa dobre farby do malowania mieszkania a jakich
unikac!

2. Data: 2007-01-12 11:08:39

Temat: Re: Ranking farb
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos doradzi jakie sa dobre farby do malowania mieszkania a jakich
> unikac!
>
> Radzę unikać duluksa,bo odpryskuje od ściany.Maluje się go dobrze jak
najpierw jest przyklejona raufaza.

3. Data: 2007-01-12 19:26:18

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel GIl wrote:

> Moze ktos doradzi jakie sa dobre farby do malowania mieszkania a jakich
> unikac!

Mam Dyrupa Super Wall i jestem zadowolona. Chlapie jak 7 nieszczęść podczas
malowania, ale nie smuży i dobrze się zmywa. Trzeba się liczyć z malowaniem
dwukrotnym. Cena rozsądna. Odradzam Duluxy. Miałam "Kolory Świata" i Once.
Maluje się paskudnie, zmywają się ze ściany. Dobre jeszcze są Tikkurila i
Flugger, ale bardzo drogie.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Linia Ognia", "Carnival", "Year's Best SF 11"

4. Data: 2007-01-12 22:06:33

Od: Luki <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel GIl napisał(a):
> Moze ktos doradzi jakie sa dobre farby do malowania mieszkania a jakich
> unikac!

Witam

Dulux "kolory świata" - dla mnie o tyle dobra - że po 1,5 roku - po
załataniu otworu po przesuniętym karniszu - nie ma różnicy w odcieniu
przy pełnym - dziennym świetle. Odporna na zmywanie (przy rurach od CO
np.). Co ciekawe - świetnie sprawuje sie też w łazience i kuchni - choć
to wersja "cywilna".

Dekoral - ale wersja "odporna na zmywanie" - zachowanie odcienia jak
powyżej i porównywalna odporność na zmywanie (testowana w przedpokoju).

Obie farbki "wiszą" 1,5 roku.

pzdr
Luki

5. Data: 2007-01-13 18:55:50

Od: "Malek" <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos doradzi jakie sa dobre farby do malowania mieszkania a jakich
> unikac!

sigma superlatex nr. 1

--

Malek

6. Data: 2007-01-13 19:59:01

Od: ANALIZA <a...@n...com.pl.eu> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> najpierw jest przyklejona raufaza.

Bo malować, to trzeba umieć :)))
A serio, to dulux jest bardzo mocną farbą i w czasie schnięcia ściąga
powierzchnie. Jeżeli podłoże nie jest przygotowane odpowiednio, czyli
zagruntowane, to jest tak jak opisujesz. Dodam, że pod dulux trzeba
gruntować również stare powłoki malarskie, szczególnie jakieś śnieżki itp.

Krzysztof

7. Data: 2007-01-16 14:45:08

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@n...sgh.waw.pl> napisał
w wiadomości news:3054083.YTPN280qCH@foobar.pl...

8. Data: 2007-01-16 14:47:11

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odradzam Duluxy. Miałam "Kolory Świata" i Once.
> Maluje się paskudnie, zmywają się ze ściany. Dobre jeszcze są Tikkurila i
> Flugger, ale bardzo drogie.

malowałem Duluxem kolory świata "karminowy przypływ" pokój. Piekny kolor,
piękne krycie, dobrze się zmywa (mam psa który potrafi oszpecić czarną śliną
nawet sufit)

Malowałem dekoralem zmywalnym (żółty słoneczny) przedpokój i jest j.w.

Ceny OK i jetem zadowolony
--
Jackare

Odwieczny problem - kuchenka gazowa/elektryczna
Whirpool lodowko-zamrazarka halasuje
Srednie zuzycie pradu
co się dzieje z pralką, gdy brak wody w rurach.
malowanie domku