Rany i zaczerwienienia

1. Data: 2003-11-04 19:50:53

Temat: Rany i zaczerwienienia
Od: "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak eksperesowo zaleczyc rany po tradziku? Zaczerwienienia i strupki? Mam
cos takiego ze jak usune lub zniknie pryszcz to jest skóra w tym miejscu i w
okolicach czerowona. Jak to szybko zaleczyc? Help!!! A co do perfum do
zdecydowalem sie na 3:) G. Armani Mania, Aqua di Gio i Allure Chanel:))

Lukasz

1. Data: 2003-11-04 21:11:23

Temat: Re: Rany i zaczerwienienia
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak eksperesowo zaleczyc rany po tradziku? Zaczerwienienia i strupki?
możesz zastosować np. cepan lub contractubex

1. Data: 2003-11-04 22:01:30

Od: "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak na tłustą cere?

1. Data: 2003-11-04 22:03:57

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na tłustą cere?
punktowo- nie powinno być problemu. tym bardziej, że contractubex (droższy)
to żel.

1. Data: 2003-11-04 22:55:22

Temat: Odp: Rany i zaczerwienienia
Od: "agnieszka" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bo95vp$ojq$...@n...onet.pl...

> możesz zastosować np. cepan lub contractubex

Co Ty mówisz?? Contratubex i Cepan są maściami na blizny!! Czy rana musi być
dokładnie wyleczona- brak strupów itp.
pozdr
agnieszka

1. Data: 2003-11-04 22:57:39

Od: "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co mam robic!!!:))))) Tylko nie przepisujcie mi viagry :)))) Ale cos na
powaznie :)

1. Data: 2003-11-04 23:00:02

Od: "agnieszka" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty mówisz?? Contratubex i Cepan są maściami na blizny!! Czy rana musi
> [...]
heh tak sie kończy pisanie nocą - miało być "Co Ty pisze" i "czyli
rana........."
pozdr
agnieszka

1. Data: 2003-11-04 23:07:54

Od: "mbn" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Szulc" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak eksperesowo zaleczyc rany po tradziku? Zaczerwienienia i strupki? Mam
> cos takiego ze jak usune lub zniknie pryszcz to jest skóra w tym miejscu i
> okolicach czerowona.

moze sprobuj korektora Pierre Rene
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=51605b0
509ea1688&p_pid=11761

1. Data: 2003-11-05 08:43:30

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty mówisz?? Contratubex i Cepan są maściami na blizny!! Czy rana musi
być
> dokładnie wyleczona- brak strupów itp.

są maściami regenerującymi- na tym między innymi polega ich działanie na
blizny. można je nałożyć na zaczerwienienie i strupki, nie można na otwartą
ranę.

1. Data: 2003-11-05 12:27:38

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mbn" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> moze sprobuj korektora Pierre Rene
> http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=51605b0
509ea1688&p_pid=11761

facet ma sie korektorem mazac??? ciekawe co on na to...

pozdro. affa

gdzie kupic ZEL do wybielania ZEBOW??????????????????? ???
WLosy ;-)
Petrole vs Seboradin (lotion)
[troche OT]aretina Q - prosze o pomoc
Czy ktoś z Was..