Rany na skórze głowy

11. Data: 2007-03-07 21:56:33

Temat: Re: Rany na skórze głowy
Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

> Tyle ze ja to używam co najwyżej jakiegoś prostego szamponu be zbędnej
> chemii udziwniającej. Mama zacząć myc głowe szarym mydłem? Przecież
> włosy bede miał jak siano do sześcianu.

Spójrz na listę składników: długa, czy krótka? ;-)
Też wydawało mi się, że używam normalne szampony. Mydło
przetestowane /szare - porażka/, boniderm - to samo, dziecięce - nie
domywają...

> W najbliższym czasie rzuce na to okiem.. Może i mi troche pomoże? No
> dołśownie na 2 - 4 dni by sprawdzić czy to efekt zmęczenia chemia...

Spróbuj, na pewno się nie zrujnujesz, a przynajmniej sumienie będziesz miał
czyste - że spróbowałeś ;-)

> Czyli co .. zostaje tylko żel do higieny intymnej? nie ma jakiegoś
> "proszku" na to?

Spróbuj, może pomoże. Nie zauważysz różnicy, czym myjesz głowę, a proswzki
znów trzeba będzie wcierać, posypywać itp.

> Nawet gdybym sciąl włosy to ma już je TAK rzadkie ze
> czerwone plamy były by widoczne wygadał bym gorzej jak teraz. teraz to
> przynajmniej nie widac że mi się coś strupi.

Ja mam krótkie włosy, więc pewnie i widać było :-(

Ania

12. Data: 2007-03-09 08:14:26

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 08:20, Osadnik <o...@w...pl> wrote:

> Ok Ok, podaj jakiś adres kogoś po stronie lewobrzeżnej warszawy.

Swojego czasu w DAMIANIE przyjmował dr.Gliński (teraz chyba już
profesor), ale ręki nie dam sobie uciąć, że nadal tam przyjmuje. Jeśli
chodzi o moje problemy sprawdził się znakomicie. Zresztą to w ogóle
bardzo dobry specjalista.
Aha, jest jeszcze prof.Rudnicka w szpitalu na Wołoskiej. Ma też swój
prywatny gabinet. Świetna specjalistka szczególnie jeśli chodzi o
znamiona barwnikowe - pieprzyki [(tylko ona :)], ale i w każdej innej
dziedzinie dermatologii zapewne doskonała.

Pozdrawiam,
Maja

krwawienie powazne
DZIWNA SPRAWA