Raport Sośnierza.

1. Data: 2019-01-10 21:08:45

Temat: Raport Sośnierza.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

RAPORT Z BADAN OPINII PUBLICZNEJ: OPINIE POLAKOW O UNII EUROPEJSKIEJ
DR JACEK CHOŁONIEWSKI
przygotowany na zlecenie:
DOBROMIRA SOSNIERZA POSŁA NIEZRZESZONEGO DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO
przez:
ESTYMATOR - BADANIA RYNKU I OPINII

https://lookaside.fbsbx.com/file/Raport%20Sośnierza.
pdf?token=AWwh47zjVLHCwupylio5qk5JNY7VAKSrME-9SI8taN
QQd62hgaGcLIk0Uz5r5txSLZN37M8B3ZgHYB7ZvNGU0rrKFTRXpn
zIY55o4ERtijpwyhZUXjP_mBvMtFH3yt8sDnNIB-Qj-m_v1AbHFw
VIrX0P3zRqM3cqkf-2g_q0tYVR4A

Polecam strony 16, 17, 18.
(Czerwony - sceptycy, niebieski - entuzjaści, żółty - ogółem)

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-10 22:57:38

Temat: Re: Raport Sośnierza.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 21:09:24 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
VIrX0P3zRqM3cqkf-2g_q0tYVR4A

> Polecam strony 16, 17, 18.
> (Czerwony - sceptycy, niebieski - entuzjaści, żółty - ogółem)

Zaloguj się, aby kontynuować.

3. Data: 2019-01-10 23:28:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
QQd62hgaGcLIk0Uz5r5txSLZN37M8B3ZgHYB7ZvNGU0rrKFTRXpn
zIY55o4ERtijpwyhZUXjP_mBvMtFH3yt8sDnNIB-Qj-m_v1AbHFw

Przykro mi, mogę tylko dać to:

Sośnierz :
https://youtu.be/cui54TM0sLc

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/dobromir-sosnierz-ko
mentuje-sondaz-dotyczacy-wyjscia-polski-z-ue/7f4kk75
?fbclid=IwAR1jtgLE-t54gfWVZ9nuTtf_-cscolK8kAffHUwtKP
EPVTKNMKXGWLUPR1c

Jak zdobędę link do raportu pozapejsbukowy (raport jest w pdf wrzucony na
naszej grupie na fb, to nie podam tu linka bo po co), to wstawię.

4. Data: 2019-01-10 23:47:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
QQd62hgaGcLIk0Uz5r5txSLZN37M8B3ZgHYB7ZvNGU0rrKFTRXpn
zIY55o4ERtijpwyhZUXjP_mBvMtFH3yt8sDnNIB-Qj-m_v1AbHFw

Mam ściągnięty pdf z pejsa - chcesz na priv? - to daj adres email na
ikselk(bez-tego)@gazeta.pl

5. Data: 2019-01-10 23:53:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
QQd62hgaGcLIk0Uz5r5txSLZN37M8B3ZgHYB7ZvNGU0rrKFTRXpn
zIY55o4ERtijpwyhZUXjP_mBvMtFH3yt8sDnNIB-Qj-m_v1AbHFw

Wysyłam pdf na adres stąd :-)

6. Data: 2019-01-10 23:58:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
QQd62hgaGcLIk0Uz5r5txSLZN37M8B3ZgHYB7ZvNGU0rrKFTRXpn
zIY55o4ERtijpwyhZUXjP_mBvMtFH3yt8sDnNIB-Qj-m_v1AbHFw

Wysłałam 2 razy - bo coś kulało. Daj znać tutaj, czy doszło.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Nur fur Deutsche!