Ratujcie, bo zwariuję do reszty

From: "Gunia" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Ratujcie, bo zwariuję do reszty
Date: 30 Oct 2003 17:00:09 +0100

Potrzebuję pomocy dobrego psychologa, psychoterapeuty... Od 2 lat ledwo żyję w
sensie psychicznym, po wielu latach wspólnie przeżytych i kilku latach
małżeństwa stała się rzecz niby może dla sceptyków "normalna". Mąż sobie
znalazł kochankę.. trwało to około 1 roku, niestety nie miał cywilnej odwagi
zerwać ze mną na amen, ja zakochana łudziłam się, że wróci.. Rozstaliśmy się,
wyprowadził się, potem z nią zerwał, chciał wrócić.... ja mam juz tego
wszystkiego dość... widząc, że ten związek jest już w fazie krytycznej i nie
było nadziei.. ja też usiłowałam ułożyć sobie życie na nowo, nie ukrywam, ale
bez powodzenia. Obecnie porozumieliśmy się na bazie wszystkiego oprócz seksu i
możliwości byci dalej jako para. Nie mogę sobie poradzić, walczę z
ambiwalencja uczuć, nie wiem już co robić, czuję się jak sinusoida...
Psychiczny wrak. Nie wiem co się ze mną dzieje, rodzina tego nie zrozumie,
potrzebuję pomocy, wygadac się komuś, może jakies fachowe rady... Błagam,
życie ucieka.. Mam 32 lata... i apetyt na życie,a ciągle żyję w świadomośći
nieudanego życia i złamanej psychiki.....
Proszę
Agnieszka