Ratunku!! :)

1. Data: 2001-10-18 18:06:50

Temat: Re: Ratunku!! :)
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga Gorczyńska"
> Co to znaczy "stałym"?

To znaczy przez znaczną część dnia.

> Tnij zbędne entery, bo mnie to złości!!!

Tnij zbędną pustą linię na samej górze okna, (bo lipny Outlook Express
wstawia ją tam niewiadomo po co) bo mnie to złości!!!
A entery będę zawsze dawał minimu dwa między cytowaną linią a moim tekstem,
bo OE faktycznie nie umie cytować, czasem potrafi zgubić znaczek ">" w
cytowanej linii, połamać linię tak głuawo, że w kolejnej znajduje się tylko
jeden wyraz i można się pogubić gdy nie ma takiej przerwy - szkoda, że
jeszcze OE nie umie kolorować cytatów tak jak to robi np. Forte Agent, bo
wtedy ładnie widać co jest czym.

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-10-18 18:09:31

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka"
> Ty lepiej Mądralo te papierki po słodyczach
> nareszcie pozbieraj! :-))))))))

Nie mam co zbierać, bo jestem takim leniem, że mi się nie chce odwijać i
zjadam cukierki w papierkach ;)

--
TNIJ CYTATY i śmieci, które Ci dokleja Twój "wspaniały" newsgate...

problemy z religia...
hm...wypada sie przywitac :-)
zerowka - dziecko ze stycznia
szukam materialow