Ratunku!! :)

1. Data: 2001-10-14 17:08:01

Temat: Ratunku!! :)
Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co na chandrę, jeśli ani muzyka, ani czekolada nie skutkują, a nie ma z
kim pogadać?
Daga

--
Kilka inspiracji Gigerem i Beksińskim:
http://www.esensja.pl/magazyn/2001/07/iso/17_01.html

1. Data: 2001-10-14 17:22:17

Temat: Odp: Ratunku!! :)
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daga Gorczyńska

> Co na chandrę, jeśli ani muzyka, ani czekolada nie skutkują, a nie ma z
> kim pogadać?

Telefon

Kładziesz się wygodnie w pobliżu telefonu
i silnie wytężasz umysł, by wzbudzić
dźwięk dzwonka.

Spróbuj pomaga - powaga
:-))
eTT

1. Data: 2001-10-14 17:28:22

Temat: Re: Ratunku!! :)
Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w artykule
news:9qchfu$ku1$1@news.onet.pl pisze...

> Kładziesz się wygodnie w pobliżu telefonu
> i silnie wytężasz umysł, by wzbudzić
> dźwięk dzwonka.
>
> Spróbuj pomaga - powaga

Tia... telefon zajęty, wszak w sieci tkwię, bo odcięcie się od niej to
jak oderwanie od rzeczywistości i kontaktu, a ja właśnie nie chcę
zostać sama. :)
Ale za 1,5h mnie wywali i nie będę mogła wejść aż do północy. :(
Drugi telefon uparcie milczy. :(

Na razie czekam na kogoś i ufam, że ów ktos się zjawi...
Daga

1. Data: 2001-10-14 17:30:38

Od: "smutek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale..co sie stalo wlasciwie ,Dagus

1. Data: 2001-10-14 17:52:44

Od: Straus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Oct 2001 19:30:38 +0200, "smutek"
<n...@p...onet.pl> wrote:

>ale..co sie stalo wlasciwie ,Dagus

Macie dowod czarno na bialym. Jak sie za
dlugo siedzi w sieci, to sie smutek odzywa ;-)))

Pozdrawiam

Straus

1. Data: 2001-10-14 19:28:21

Od: "smutek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie dowod czarno na bialym. Jak sie za
> dlugo siedzi w sieci, to sie smutek odzywa ;-)))

i Straus temu pieknie dogrywa....

pozdro

1. Data: 2001-10-14 20:19:52

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga Gorczyńska

To w takim razie inna technologia:
(Ta wykorzystuje najnowsze zdobycze techniki,
jest bliska przyrodzie, i bardzo odżywia ducha)

Pobierasz kurę (masz ją parę postów niżej)
kurze wyrywasz pióro (z ogona)
wyłączasz kompa
siadasz wygodnie
stopy podwinięte
(sprawdzasz czy nikogo niema)
i tym piórem łaskoczesz się po stopach.

Kończysz po 30 minutach
lekko przyduszona, ale w lepszym humorze :-))
Zażywać trzy razy dziennie po jednym piórze :-)
Dopóki kura na rosół się nie nada.

Ozdrowiona wypijasz rosół i zjadasz sałatkę,
wszystko mija - powiadasz

eKura

1. Data: 2001-10-14 20:54:34

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w artykule
news:9qcrst$3c2$1@news.onet.pl pisze...

> To w takim razie inna technologia:
> (Ta wykorzystuje najnowsze zdobycze techniki,
> jest bliska przyrodzie, i bardzo odżywia ducha)

[ciach bajki o kurze i piórze; hmm, człowiek nie czuje, kiedy rymuje
:)]

Technologia sprawdzona i - jak dotąd - najskuteczniejsza - rozmowa...
Na kłopoty - Bednarski. Na chandrę - rozmowa. Howgh! ;)

Byle się nie uzależnić. :))

Cieplutkie i puchate posyłam pozdrowienia [należą się dla równowagi po
logicznym wywodzie nad cytatem z Perlsa :)]
Daga

1. Data: 2001-10-14 21:29:24

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga
> [ciach bajki o kurze i piórze; hmm, człowiek nie czuje, kiedy rymuje
> :)]
Się cięszę jak dzieciuch, ale czemu masz klamerkę na zębach? :-)

Na kłopoty - Bednarski. Na chandrę - rozmowa. Howgh! ;)

Super nick :-)) Zawsze lubiałem :-)
Może się tak pojawię ?? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? / / pewnie w
poprzedni
wcieleniu.... byłem Bednarskim
Ty nasz łeb :-)))

> Byle się nie uzależnić. :))

taaaa... reszte poczułem i to mi wystarczy :-))

eTT

1. Data: 2001-10-14 21:44:03

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w artykule
news:9qcvva$85p$1@news.onet.pl pisze...

> Się cięszę jak dzieciuch, ale czemu masz klamerkę na zębach? :-)

Kto, ja?! Już nie mam! Już nie mam od ponad godziny! Kto, jeśli nie Ty,
wie to lepiej. :))

/ pewnie w poprzedni
> wcieleniu.... byłem Bednarskim
> Ty nasz łeb :-)))

Wiesz, czasami lubię pogrzebać w poprzednich wcieleniach. :)))
Zwłaszcza swoich. Nawet jedno pamiętam...

> taaaa... reszte poczułem i to mi wystarczy :-))

Jaką resztę? Jak znam życie, to ta reszta najciekawsza, więc dawaj ją
tutaj!

Daga

problemy z religia...
hm...wypada sie przywitac :-)