Ratunku! Jestem za chudy!

1. Data: 2003-02-24 14:46:59

Temat: Ratunku! Jestem za chudy!
Od: "TJD" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy! Co zrobić, żeby ważyć 10 kg więcej??? Co jeść? Ile jeść! I jakie są
inne rady :)

Mam 18lat, 170cm i 50kg.

TJD

2. Data: 2003-02-24 15:10:25

Temat: Re: Ratunku! Jestem za chudy!
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TJD" <t...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> Pomocy! Co zrobić, żeby ważyć 10 kg więcej??? Co jeść? Ile jeść! I jakie

> inne rady :)
>
> Mam 18lat, 170cm i 50kg.
>
> TJD
Isc do lekarza najpierw.Niedowaga to nie tylko kwestia diety.Najpierw
sprawdz stan swojego zdrowia.Hafsa

3. Data: 2003-02-24 16:35:29

Od: "TJD" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Isc do lekarza najpierw.Niedowaga to nie tylko kwestia diety.Najpierw
> sprawdz stan swojego zdrowia.Hafsa

Czuje się wyśmienicie i mam doskonałą kondycję.

TJD

4. Data: 2003-02-24 18:06:23

Od: "mood" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TJD" <t...@k...chip.pl> napisał

> Czuje się wyśmienicie i mam doskonałą kondycję.

...skoro tak to trenuj stary...
cwicz, biegaj, plywaj, graj w szachy :D

pozdr.
mood

5. Data: 2003-02-25 10:22:45

Temat: Odp: Ratunku! Jestem za chudy!
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TJD <t...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3dbet$g5h$...@a...news.tpi.pl...
> Pomocy! Co zrobić, żeby ważyć 10 kg więcej??? Co jeść? Ile jeść! I jakie

> inne rady :)
>
> Mam 18lat, 170cm i 50kg.

Hej!
Nie martw się. Mam kolegę, który ma 29 lat, 170 cm i waży 56 kg. Jest
wysportowany i nie może przybrać na wadze. Przy tym zajada się frytkami,
chipsami i wszystkimi niezdrowymi rzeczami.

6. Data: 2003-02-25 11:32:15

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wysportowany i nie może przybrać na wadze. Przy tym zajada się frytkami,
> chipsami i wszystkimi niezdrowymi rzeczami.

Raczej nie delektuj sie czipsami ,fast foodami itp.Odzywaij sie produktami
pelnowartosciowymi, a na przybor wagi przyjdzie czas....np.podczas ciazy.
Choc wiele kobiet po ciazy jest jeszcze szczuplejszych.Uprawiaj
sport,spowoduje to przybor masy miesniowej a wiec i troche kg.Ciesz sie,ze
jestes szczupla i nie musisz walczyc z nadmiernymi kilogrammi cale zycie,tak
jak ja.Pozdrawiam Hafsa

7. Data: 2003-02-25 15:05:24

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a na przybor wagi przyjdzie czas....np.podczas ciazy.

hafsa, jak on ma czekac na ciaze to moze niech sie obzera czipsami dla
zabicia czasu ;-)

musta

8. Data: 2003-02-25 16:39:39

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> hafsa, jak on ma czekac na ciaze to moze niech sie obzera czipsami dla
> zabicia czasu ;-)
>
> musta

Ale wpadka,po prostu przeczytalam poprzedni post Marioli,a potem
skojarzylam,ze jestem w drugim podobnym watku,ktory pisala dziewczyna,stad
takie bzdury wyszly.Przynajmniej wyszlo smiesznie.Dzieki za uwage
Musta.Pozdrawaim Hafsa

Jak przybrać na wadze?
szczerze prosz
Witam i o coś pytam