MM Do oceny

1. Data: 2003-02-24 17:47:34

Temat: MM Do oceny
Od: "wally" <w...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dzisiaj zaczalem Montiego i podam tutaj moje dzisiejsze menu (oraz planowane
jutrzejsze) do oceny czy nie robie jakichs bledow. Dodaje, ze jestem w I
fazie (mozna sie bylo domyslic z pierwszej czesci listu... :)). Dzieki!

Do roboty:
Dzis:
9.00 - jablko, pol grapefruita
10.00 - platki owsiane z mlekiem granulowanym odtluszczonym
14.00 - filet z ryby (niewiadomej :)) smazony lekko na oliwie z oliwek, duzy
talez surowki - po posilku szklanka kefirku
18.30 - paprykarz z mrozonek (papryka, cukinia, pomidor, groszek) gotowany -
po posilku kolejna szklanka kefirku

Plan jutrzejszy:
9.00 - jablko, pol grapefruita
10.00 - jajecznica z serkiem zoltym (pychota - jutro planuje sniadanko
bialkowo-tluszczowe)
14.00 - filet z kurczaka smazony na oliwie, surowka, jogurt naturalny bez
cukru
18.30 - paprykarz z mrozonek (papryka, cukinia, pomidor, groszek) gotowany -
po posilku kolejny jogurcik

Co do poprawy? Dzieki!
wally

<<<<
If only we could all just find serenity
It would be nice if we could live as one
When will all this anger, hate and biggotry ...
Be gone?

2. Data: 2003-02-25 07:48:55

Temat: Re: MM Do oceny
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wally" <w...@p...okay.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 10.00 - platki owsiane z mlekiem granulowanym odtluszczonym
> 14.00 - filet z ryby (niewiadomej :)) smazony lekko na oliwie z oliwek,

A Jajk zamierzasz lekko usmazyc?Czy masz na mysli patelnie do smazenia bez
tluszczu lekko posmarowana oliwa,czy tez krotkie smazenie?Wtedy ryba sie nie
usmazy.Ta sama uwaga dotyczy kurczaka.Ogolnie menu jest ok.Zycze
wytrwalosci.Hafsa

3. Data: 2003-02-25 08:12:39

Od: "wally" <w...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tluszczu lekko posmarowana oliwa,czy tez krotkie smazenie?Wtedy ryba sie
Dokladnie - patelnia teflonowa z kropla oliwy (bardziej w celu okreslenia
temperaturki smazenia)

>Ogolnie menu jest ok.Zycze
> wytrwalosci.Hafsa
Ciesze sie, ze dobrze dobralem. Dzieki i mam nadzieje, ze wytrwam (chociaz
wyrzeczen to wielkich w sumie nie wymaga :))
Pozdrawiam,
wally

4. Data: 2003-02-25 08:27:45

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

>9.00 - jablko, pol grapefruita - 100kcal
>10.00 - platki owsiane z mlekiem granulowanym odtluszczonym - 200kcal
>14.00 - filet z ryby (niewiadomej :)) smazony lekko na oliwie z oliwek,
duzy
>talez surowki - po posilku szklanka kefirku 400kcal
>18.30 - paprykarz z mrozonek (papryka, cukinia, pomidor, groszek)
gotowany -
>po posilku kolejna szklanka kefirku 200kcal

Calosc w przyblizeniu 900 kcal.

> [...]
>cukru - 400kcal
>18.30 - paprykarz z mrozonek (papryka, cukinia, pomidor, groszek)

Calosc w przyblizeniu 1000 kcal.

To jak to jest z tymi kaloriami - niby nie trzeba liczyc, ale czy to nie za
malo?
Wartosci bardzo przyblizone, ale czy czasem nie powinno sie zjadac troche
wiecej kalorii? Czy nie o to chodzi w diecie MM. Przy tak niskich dawkach
kalorycznych moze przeciez nastapic reakcja organizmu "magazynowania" - jak
przy dietach 1000 kcal. To jak to jest?

Pozdr
Kafka

5. Data: 2003-02-25 08:47:35

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiecej kalorii? Czy nie o to chodzi w diecie MM. Przy tak niskich dawkach
> kalorycznych moze przeciez nastapic reakcja organizmu "magazynowania" -

Owszem,masz racje,ale nie zostalo napisane,ile tej ryby,ile kurczaka ,ile
surowki i jajek.Paln diety jest dobry,moze do kolacji dodalabym cos
bialkowego -lososia wedzonego,czy rybe wedzona/to tez tluszczowe,ale
wskazane/.Gdy licze swoje kalorie,jest roznie,raz jest 1000 a drugi raz
1600.Nie radze kalorii nabijac na sile.Bo co zjesc.Czekolade????Pozdrawiam
Hafsa

6. Data: 2003-02-25 09:50:45

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1600.Nie radze kalorii nabijac na sile.Bo co zjesc.Czekolade????Pozdrawiam

Masz calkowita racje - nie chodzilo mi o nabijanie kalorii na sile, tylko
raczej wzbogacenie posilkow (i tu wlasnie ta kolacja warzywna rzucila mie
sie w oczy). A co do ilosci, to faktycznie, wzielam takie, jakie mi
dpowiadaja - ale z drugiej strony powinno sie jesc tyle, zeby potem moc
wstac z krzesla ;))

Ja po prostu szukam przyczyn, dlaczego na mnie Monti nie dziala, no i jak
mam jakies watpliwosci to pytam ;) Nawet przeszlo mi przez mysl, zeby
sprobowac opty, ze moze to dla mnie bedzie lepsze (choc tu wiele
watpliwosci), ale nie potrafie sie chyba przemoc.

Pozdrawiam
Kafka

7. Data: 2003-02-25 09:55:40

Od: "wally" <w...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak to jest z tymi kaloriami - niby nie trzeba liczyc, ale czy to nie
za
> malo?
Jem tyle, zeby byc sytym po kazdym posilku. Ryby zjadlem calkiem sporo
(tyle, ze normalnie pewnie ze 2 osoby spokojnie by mialy do ziemniaczkow...)
do tego gore surowki, podobnie platkow (musialem troche "zutylizowac" bo juz
nie moglem wepchnac :)). Troche przedobrzylem z tym paprykarzem - ani to
smaczne ani pozywne. Nastepnym razem sobie zrobie spaghetti albo kotleciki
sojowe. A kalorii nie ograniczam.
Pozdrawiam,
wally

8. Data: 2003-02-25 11:34:07

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smaczne ani pozywne. Nastepnym razem sobie zrobie spaghetti albo kotleciki
Tylko nie przystosuj sobie so diety tych kotletow sojowych gotowych na
sucho,ktore moczy sie w wdodzie i potem smazy.One nie sa MM,jesli
chcesz,zrob je z ziarna soi.Poza tym zacznij wdrazac straczkowe do
diety.Polecam zwlaszcza soczewice.Zupka z niej jest extra.Pozdrawiam Hafsa

Ratunku! Jestem za chudy!
Jak przybrać na wadze?
szczerze prosz
Witam i o coś pytam