Ratunku, chcą mnie zrandapować

11. Data: 2017-07-10 22:11:31

Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:56:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:>>10 > >
arów 260 zł

> wywalone w błoto

Nie do końca, dam potem teściowi na budowę ;P

> Chwastox 1 litr to ok 50 zł(na 2 ha trawnika), opryskiwacz 30-40zł

Kurde tak tanio za te opryskiwacze? Myślałem że ze 300 :>

> Kosić, kosić, kosić. Niskokosztowa mozliwość. Trawnik jak na polu golfowym
> nie wyjdzie ale przyzwoicie będzie. Zdecydowana większość chwaściorów
> sama zaginie

Na razie koszę, ale to jest etap przed końcowym równaniem terenu, więc
(chyba) trzeba by się pozbyć wszystkiego do gołej gleby. Chyba
że nie trzeba...

L.

12. Data: 2017-07-10 22:33:26

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2017 21:55, Lisciasty pisze:

> Na 10 arach mam jakieś 10e4 chwastów (policzyłem pobieżnie)

10 chwastów na metr kwadratowy? Toż to, panie, piękna łąka,
bo chwasty liściaste i kwiaciaste są. Łąka ze swoistą trawą
co prawda, ale zawsze. Tylko kosić nisko i często a będzie
jak angielski trawnik. Prawie.

13. Data: 2017-07-10 22:35:54

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 22:33:28 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> 10 chwastów na metr kwadratowy? Toż to, panie, piękna łąka,
> bo chwasty liściaste i kwiaciaste są. Łąka ze swoistą trawą
> co prawda, ale zawsze. Tylko kosić nisko i często a będzie
> jak angielski trawnik. Prawie.

100 nie 10, zera Ci się pomyliły. Mają znaczenie, mimo że to zera ;)

L.

14. Data: 2017-07-10 22:46:24

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2017 22:35, Lisciasty pisze:

> 100 nie 10, zera Ci się pomyliły. Mają znaczenie, mimo że to zera ;)

10 do potęgi czwartej to 10 000. 10 arów to 1000 m2.
10 000 podzielone przez 1000, to ile jest, no?

15. Data: 2017-07-10 22:49:21

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:46:01 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> A te plandeki, wykładziny PCV... Przecież to gorsze
> niż cały ten Roundup, przy którym przynajmniej wszystko
> co się rusza na ziemi i pod ziemią, ma szansę przeżyć.

Praktyka sie z powyższym nie zgadza. Pewnie tym gorzej dla niej...

W przypadku moim pod plandeką było życie zwierzęce bardziej bujne niz bez niej.
W sumie było mi smutno jak plandeke usuwałem bo zwierzaków siedzących pod nią było
więcej niż w miejscach nie osłonietych. Tyle dobrze że miały gdzie sobie pójśc bo
niedaleko jest kupka kamieni.

16. Data: 2017-07-10 22:53:16

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 22:46:27 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> 10 do potęgi czwartej to 10 000. 10 arów to 1000 m2.
> 10 000 podzielone przez 1000, to ile jest, no?

Najn najn panie, e4 to jest 10^4, więc jeszcze x 10 ;)

L.

17. Data: 2017-07-10 23:01:04

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> Są. Znane od stuleci, gdy nie było jeszcze roundupów
> i innych glifosatów, a były tylko ręce i nogi do pracy.
> Takim bezpiecznym sposobem jest użycie "dzidy bojowej
> na chwasty".

. Hejka. Utopia. Dzidą najwyżej można sobie przez nieuwagę oddzidać
(odciąć, odrąbać) palec u nogi a nie odchwaścić kilka arów zapuszczonego
nieużytku.
Pozdrawiam groteskowo Ja...cki

18. Data: 2017-07-11 00:11:45

Od: MK <m...@b...cn> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2017 o 22:11, Lisciasty pisze:

> Kurde tak tanio za te opryskiwacze? Myślałem że ze 300 :>

Użyj myjki ciśnieniowej

19. Data: 2017-07-11 00:14:21

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2017 22:53, Lisciasty pisze:

> Najn najn panie, e4 to jest 10^4, więc jeszcze x 10 ;)

Dobra, trochę to żenujące, gdy dwóch dorosłych chłopów
dyskutuje, ile to jest 10 do potęgi 4. Więc już bez tych
jaj x 10, napisz expressis verbis, jaka to liczba -
10 do potęgi czwartej? By została ona dla potomności
w internetach, przy Twoim nicku.

20. Data: 2017-07-11 00:17:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan MK radzi:

> Użyj myjki ciśnieniowej

Jak ostatnio sprawdzałem, kosztowały więcej niż cztery dychy.

--
Jarek

kaczkobator
plaga