Żywopłot - co polecacie

1. Data: 2017-06-25 10:23:58

Temat: Żywopłot - co polecacie
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie tak dawno był tu wątek na temat zakładania żywopłotu.
Jakby, ktoś mógł mi linka podrzucić, bo nie umiem znaleźć.
Zależy mi na żywopłocie od strony ulicy, który byłby w miarę mało
prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią.
Jacek

2. Data: 2017-06-25 12:49:28

Temat: Re: Żywopłot - co polecacie
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

> Zależy mi na żywopłocie od strony ulicy, który byłby w miarę mało
> prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
> aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią.

Hejka. Skoro mało prześwitujący zimą to znaczy, że zimozielony raczej.
Polecam: tuja Sunkist (kolor złoty), tuja szmaragd (kolor jak nazwa) i
jałowiec Hibernica (zielony jak to jałowiec pospolity mimo, że kolumnowy)
Pozdrawiam rekomendująco Ja...cki

3. Data: 2017-06-25 14:33:49

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 10:24:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> Nie tak dawno był tu wątek na temat zakładania żywopłotu.
> Jakby, ktoś mógł mi linka podrzucić, bo nie umiem znaleźć.

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.rec.ogrod
y/6EL32MsKoGo

> Zależy mi na żywopłocie od strony ulicy, który byłby w miarę mało
> prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
> aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią

Bukszpan

4. Data: 2017-06-25 21:24:49

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
> aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią.

Grab
https://www.google.pl/search?q=%C5%BCywop%C5%82ot+z+
grabu&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=s-0TgU_XtIZaPM
%253A%253BFuUNwDdfuR6UZM%253Bhttp%25253A%25252F%2525
2Fogrodniczy.blogspot.com%25252F2010%25252F06%25252F
niepospolity-zywopot-z-graba.html&source=iu&pf=m&fir
=s-0TgU_XtIZaPM%253A%252CFuUNwDdfuR6UZM%252C_&usg=__
ywqwtCzgQhZ4pJ2UH0LQJja-eqI%3D&biw=1152&bih=592&ved=
0ahUKEwjU0tPm29nUAhUHCpoKHWkODCcQyjcIRQ&ei=KQ1QWZSaG
IeU6ATpnLC4Ag#imgdii=Km_-ag5x2KUD0M:&imgrc=hidhrVvuB
m67CM:

---
Avast.

Koper
młode drzewka i skoszona trawa układana wokół pnia.
Szybkie drzewo
nie jest źle z winogronami
Miskant nawożenie