Szybkie drzewo

1. Data: 2017-06-20 15:08:43

Temat: Szybkie drzewo
Od: Gee <@bezmejla.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku zrobiłem porządek w pobliżu domu i wyciąłem krzaczory i
jakieś samosiejki jesionu. Od razu zrobiło się jaśniej ale radość trwała
kilka dni. Sąsiedzi zrobili sobie punkt widokowy na nasz dom i działkę.
Nie da się wyjść na ogród bo sąsiedzi od razu zjawiają się na posterunku
i obserwują. Posadziłem miskanty olbrzymie ale coś słabo rosną. Jest
jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

2. Data: 2017-06-20 15:23:50

Temat: Re: Szybkie drzewo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 15:08, Gee pisze:
> [...]
> rosną. Jest jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni?
> Brzozy szybko rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

Wierzby rosną szybko, ale po jakimś czasie chciałbyś pewnie taką wyciąć.

Ewa

3. Data: 2017-06-20 15:48:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gee pisze:

> W zeszłym roku zrobiłem porządek w pobliżu domu i wyciąłem krzaczory i
> jakieś samosiejki jesionu. Od razu zrobiło się jaśniej ale radość trwała
> kilka dni. Sąsiedzi zrobili sobie punkt widokowy na nasz dom i działkę.

Wyszyszkować drzewo łatwo. Przywrócić stan -- potrzeba czasu.

> [...]
> jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
> rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

Brzezina rośnie szybko. W sensie takiego zagajnika brzozowego, co potrafi
sam się wysiać. I tworzy zwartą zielona ścianę. Pojedyncza brzoza już
taka nie jest, jest raczej przezroczysta i nie widać po niej, by szybo
wzsrastała. Szybkim drzewem jest klon. A przy tym bardzo cieniodajnym
i osłaniającym. Dorodnych klonów mam u siebie moc, a do tego wciąż muszę
wyrywać setki nowych samosiejek.

Jarek

--
Na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu. Zakażony
był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest za późno i

4. Data: 2017-06-20 15:49:07

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>ogrodzie?
Ulmus pumila celer
ale nie wiem, nie znam. kiedys nabilem sie na to przypadkowo grzebiac w
necie.
tu rozmowa o tym
http://www.forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=7&t=
38000

5. Data: 2017-06-20 16:36:57

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 15:09:31 UTC+2 użytkownik Gee napisał:
> [...]
> jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
> rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

U mnie dosyć szybko surmia urosłą.
W 3-4 lata ma już 2 metry.

6. Data: 2017-06-21 10:42:44

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
> rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

Najszybciej rosnie płot lamelowy z Castoramy czy innego Obiego. Cena
niewygorowana a efekt niemal natychmiastowy.

7. Data: 2017-06-21 11:53:20

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20.06.2017 15:49, abn140 wrote:
> Ulmus pumila celer
> ale nie wiem, nie znam. kiedys nabilem sie na to przypadkowo grzebiac w
> [...]
zgadza sie wiaz szybko rosnie

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z