młode drzewka i skoszona trawa układana wokół pnia.

1. Data: 2017-06-24 17:11:57

Temat: młode drzewka i skoszona trawa układana wokół pnia.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Taka mielismy ideę aby skoszoną wokół drzewka trawe układac wokół pnia aby drzewko
nie było obrastane przez te trawe.

I idea chyba dobra bo trawy wokół pnia sporo mniej.
Ale naszła mnie myśl że może to nie za dobry pomysł bo gnijąca trawa, siakieś pleśnie
i grzyby mogły by szkodzic korze pnia.

I dlatego zwracam się z zapytaniem czy taka konfiguracja:
http://imgur.com/a/mJSUb

to dobry pomysł czy niedobry?

Pozdrawiam.

2. Data: 2017-06-24 17:23:20

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:11:57 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
pleśnie i grzyby mogły by szkodzic korze pnia.

> I dlatego zwracam się z zapytaniem czy taka konfiguracja:

Od lat pod żywopłot z berberysu i ałyczy skoszoną trawe wywalam i ona tam się
magicznie utylizuje a chwaściory dzięki temu pod żywopłotem nie wyłażą.

3. Data: 2017-06-30 11:27:21

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-24 o 17:11, s...@g...com pisze:
> [...]
pleśnie i grzyby mogły by szkodzic korze pnia.

> I dlatego zwracam się z zapytaniem czy taka konfiguracja:
-----------------------
Fajna bruzda, nic tylko za pół roku przekopać te bruzdę
i brać dobrą ziemię. Według mnie sypać skoszoną trawę tylko koło drzewka.

4. Data: 2017-07-01 00:24:28

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 30 czerwca 2017 11:27:27 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
> [...]
> Fajna bruzda, nic tylko za pół roku przekopać te bruzdę
> i brać dobrą ziemię. Według mnie sypać skoszoną trawę tylko koło drzewka.

pod tą krechą leży wąż kroplujący.
Ta trawa jest odstraszaczem kosiarki i butów depczących :)

Szybkie drzewo
nie jest źle z winogronami
Miskant nawożenie
Co to jest i czemu nie kwitnie;)