Nasiona marchwi i pietruszki na taśmie.

1. Data: 2017-06-03 16:37:25

Temat: Nasiona marchwi i pietruszki na taśmie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejna porażka. Wzeszło co trzydzieste może. Drugi raz w życiu
zastosowałam (po kilku latach przerwy) i drugi raz porażka!
Firmy NA RAZIE nie podaję.

Jak Wasze doświadczenia?

2. Data: 2017-06-03 16:40:49

Temat: Re: Nasiona marchwi i pietruszki na taśmie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Kolejna porażka. Wzeszło co trzydzieste może. Drugi raz w życiu
> zastosowałam (po kilku latach przerwy) i drugi raz porażka!
> Firmy NA RAZIE nie podaję.

Zresztą DWÓCH RÓŻNYCH firm.

> Jak Wasze doświadczenia?

J. w.

siarkol - co w zamian
mlode drzewka
Winorośl cięcie młodych odrostów wiosennych
Słoneczniki
Mała i lekka kosiarka - jaka?