mlode drzewka

1. Data: 2017-05-31 15:12:28

Temat: mlode drzewka
Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w internecie można kupić
śliwkę węgierkę i gruszę.
A propos jaką gruszę deserową poleca grupa ?

2. Data: 2017-06-04 18:44:03

Temat: Re: mlode drzewka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimi <r...@w...pl> wrote:
> Gdzie w internecie można kupić
> śliwkę węgierkę i gruszę.

Nie o tej porze raczej, ale jesienią możesz kupić w wielu miejscach -
wystarczy w Google wpisać "drzewka owocowe". Ja polecam sklep internetowy
Starkl, bo korzystałam - bardzo dobra jakość drzewek. Polecam zakupy
jesienne, nie wiosenne.

> A propos jaką gruszę deserową poleca grupa ?

Grupa milczy, za to ja polecam odmiany: Konferencja, Klapsa (in.
Faworytka), Lukasówka.

3. Data: 2017-06-05 17:08:24

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-04 o 18:44, Ikselka pisze:

> [...]
> jesienne, nie wiosenne.

> Grupa milczy, za to ja polecam odmiany: Konferencja, Klapsa (in.
=========================
Dziękuję Ci.

4. Data: 2017-06-05 22:12:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimi <r...@w...pl> wrote:

> =========================
> Dziękuję Ci.

Nie ma za co.

5. Data: 2017-06-08 16:18:50

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Czeskim sklepie Starkl /ostani raz przechodzi przez moją klaiwaturę/
za sadzonkę bluszcza chcą 15 zł. Ha, Ha, Ha
Xlka - przytomności ;)

6. Data: 2017-06-08 16:24:32

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 16:18, Crimi pisze:
> w Czeskim sklepie Starkl /ostani raz przechodzi przez moją klaiwaturę/
> za sadzonkę bluszcza chcą 15 zł. Ha, Ha, Ha
> Xlka - przytomności ;)
------------------
na OLX.pl 1o sadzonek bluszcza za 1o zł.
PS: Dalej szukam sadzonek śliwki robaczywki ;)

7. Data: 2017-06-08 20:00:24

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 8.06.2017 16:18, Crimi pisze:

> w Czeskim sklepie Starkl /ostani raz przechodzi przez moją klaiwaturę/
> za sadzonkę bluszcza chcą 15 zł. Ha, Ha, Ha

Pewnie czeski błąd - nie zł, a Kč.

--
collie

8. Data: 2017-06-09 10:46:41

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

collie pisze:

> Pewnie czeski błąd - nie zł, a Kč.

W takim razie by było 51.

--
Jarek

9. Data: 2017-06-09 15:57:23

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie by było 51.

To błądzenie po czesku tyczy nie liczby, a waluty.
W czeskim sklepie dla Polaków, Josefowi Starklowi -
ogrodnikowi z Austrii mogły się pokićkać koruny ze
złotówkami. Ale może to tylko austriackie gadanie.

--
collie

10. Data: 2017-06-10 18:22:59

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 15:12, Crimi pisze:
> Gdzie w internecie można kupić
> śliwkę węgierkę i gruszę.
> A propos jaką gruszę deserową poleca grupa ?
A taką odmianę znasz?
https://www.sadowniczy.pl/Drzewka-owoowe-Sliwa-Diana
-cinfo-pol-277.html
Rok temu wziąłem na wycieczkę grupową wiadro takich. Podczas postoju
zachęciłem towarzystwo, żeby spróbowali, ale chętnych na początku nie
było. W końcu ktoś się skusił, no i w kilka minut opróżnili całe
wiaderko. Nie bez przyczyny.
Jacek

Winorośl cięcie młodych odrostów wiosennych
Słoneczniki
Mała i lekka kosiarka - jaka?
Żeby nie było niczego
Kaczkobator