Ratunku już nie mog

1. Data: 2004-08-10 12:25:35

Temat: Ratunku już nie mog
Od: "VoodoGT" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie pomocy
Co zrobić w sytuacji kiedy moja żona jest ciągle niezadowolona obojętnie co
bym nie zrobił to zawsze znajdzie jakieś ale. Stale narzeka nic się jej nie
podoba, czepia się najdrobniejszych szczegółów. Moja cierpliwość dobiega
końca. Poradźcie coś

1. Data: 2004-08-10 12:34:18

Temat: Re: Ratunku już nie mog
Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik VoodoGT napisał(a):
> [...]
> podoba, czepia się najdrobniejszych szczegółów. Moja cierpliwość dobiega

Odejdź od niej. Po jakimś czasie bardzo zmięknie.

--
JOHNSON :)

1. Data: 2004-08-10 12:53:26

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-10 14:25, Użytkownik VoodoGT napisał:

> [...]
> podoba, czepia się najdrobniejszych szczegółów. Moja cierpliwość dobiega

zostaw ją

ja wlasnie odkrylam ze moj facet ma dokladnie ten sam syndrom, wlasnie
zostala mi zrobiona awantura ze po paru godzinach zwiedzania
stwierdzilam ze nogi mnie bola i jestem zmeczona... to popsulo jemu i
reszcie (ponoc) wycieczke....

no coz... okazuje sie ze jak ktos chce to wszedzie znajdzie sobie powod
zeby sie przyczepic, obrazic, poczuc obrazonym itp itd....

1. Data: 2004-08-10 12:54:32

Od: "JacekS" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sproboj delikatnie dowiedziec sie
gdzie lezy problem. Moze Twoja zona
jest ukryta alkoholiczka lub
narkomanka, a Ty o tym nie wiesz?
Oczywiscie nie musi tak byc, ale warto
sprawdzic.

I nie sluchaj prosze tych 'dobrych
rad' w stylu 'zostaw Ja' tylko walcz.
I nie daj sie!

Jacek
--
Chcesz osiagnac pokoj z Bogiem?
http://chsostrowiec.webpark.pl

1. Data: 2004-08-10 13:29:10

Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> podoba, czepia się najdrobniejszych szczegółów. Moja cierpliwość dobiega

porozmawiaj z nią i zapytaj o co jej chodzi... spróbojcie razem znaleźć
jakieś kompromisy...
np ty będziesz robic to i to co ona oczekuje
a ona niech sie nie czepia
trudno ci odpowiedziec bo strasznie ogólnikowo napisales
--
ToFF

1. Data: 2004-08-10 14:55:08

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał
w wiadomości news:cfag5s$s5p$2@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2004-08-10 14:25, Użytkownik VoodoGT napisał:

> zostaw ją
>
> ja wlasnie odkrylam ze moj facet ma dokladnie ten sam syndrom,

Kiedy więc go zostawisz?

Amnesiak

1. Data: 2004-08-10 15:07:25

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-10 16:55, Użytkownik Amnesiak napisał:

> Kiedy więc go zostawisz?

narazie mam od niego urlop, musze to przemyslec i musze sie zastanowic

1. Data: 2004-08-10 15:25:23

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podoba, czepia się najdrobniejszych szczegółów. Moja cierpliwość dobiega

moze bedzie miala okres? moze przechodzi menopauze?

a probowales z nia pogadac dlaczego tak sie zachowuje?

pozdr

1. Data: 2004-08-10 17:18:03

Od: "mariusz mika" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> narazie mam od niego urlop, musze to przemyslec i musze sie zastanowic

wlasnie robisz to co jemu zarzucasz , tzn .....narzekasz na niego , inna
sprawa ze poza jego plecami , ale to juz twoja "melodia" .
facetowi zycze by twoje przemyslenia zrobily mu.... wolne od ciebie .
wyjdzie to jemu (a tobie zreszta tez) na dobre.

mm

1. Data: 2004-08-10 18:56:50

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-10 19:18, Użytkownik mariusz mika napisał:

> [...]
> facetowi zycze by twoje przemyslenia zrobily mu.... wolne od ciebie .
> wyjdzie to jemu (a tobie zreszta tez) na dobre.

Nie odzywaj sie bo to chodzi wlasnie o ciebie!!!!

szukam psychologa
dziwny mail od bluzgacza
irytacja
Reakcja Obronna?