Razem a osobno

1. Data: 2002-03-22 13:56:50

Temat: Re: Razem a osobno
Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> a écrit dans le message news:
a7faqt$fvt$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> Witam grupowiczów,
> Mam pytanie czy wiele jest rodzin na grupie, które są niby razem a jednak
> osobno? I jak taka sytuacja wpływa na rodzinę?
> Moją rodzinę zmusiła do tego czysta ekonomia i pęd za pracą (mieszkamy
około
> 150 km od Warszawy, a mąż pracuje w Warszawie i właściwie tam mieszka,
wraca
> w weekend-y)

Nie wiem czy to już rodzina (3,8 roku związku ), ale ja studiuję jakieś 2000
kilometrów od Mojej Ukochanej. Widujemy się raz na półtora miesiąca. Jaki ma
wpływ nie wiem, na razie dopiero cztery miesiące. Powiedziałbym, że tęsknimy
mocno i kochamy się jeszcze mocniej. I wykorzystujemy maksymalnie ten czas
jaki jest nam dany.

A co do Ciebie - nie opłacałoby się przenieść do W-wy? Mąż gdzieś spać musi,
więc prawdopodobnie wynajmuje mieszkanie, no i bylibyście w komplecie.

--
Pozdrowienia
Loonie

2. Data: 2002-03-22 14:06:35

Od: "Sasanka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów,
> Mam pytanie czy wiele jest rodzin na grupie, które są niby razem a jednak
> osobno? I jak taka sytuacja wpływa na rodzinę?

Ja bym sie na to nie zdecydowala na pewno, bo balabym sie po prostu.
Ale znam takie malzestwa ktore wlasnie z czynnikow ekonomicznych mieszkaja
oddzielnie. Problem w tym jednak ze ludzie sie od siebie odzwyczajaja wiezy
sie czesto rozluzniaja. Ja balabym sie ze w koncu kazde zacznie zyc wlasnym
zyciem. ( znam takie pary). Ale naturalnie to nie regula i tak wcale nie
musi byc.

Pozatym ja wole swojego chlopa pilnowac i jak mam mam go w domu to jestem
spokojna ;) ( no w miare) :).

Jesli by moj maz chcial zmienic prace i wyprowadzic sie np do Torunia , to
mysle ze pojechalibysmy z dzieckiem razem z nim, bez wzgledu na wszystko, za
bardzo bym tesknila , nie mowiac juz o synku , ktory musi miec tate na
codzien a nie "dojazdowego " .

Pozdrawiam serdecznie
Sasanka
GG 1527151 ICQ 144311597

3. Data: 2002-03-22 14:23:19

Temat: Razem a osobno
Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,
[...]
AjBiEm

4. Data: 2002-03-22 15:07:34

Od: "Mariusz Cmok" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
około
> 150 km od Warszawy, a mąż pracuje w Warszawie i właściwie tam mieszka,

Witam,
Mieszkam za granica, znam tutaj wielu ludzi ktorzy przyjechali tutaj bez
zon na zarobek. Niektorzy
sa w porzadku i zachowuja wiernosc, a sa tacy ktorzy tylko czekaja na okazje
zeby wyskoczyc gdzies
na bok. To zalezy od czlowieka, ale mysle ze w przynajmniej w polowie
przypadkow jest to szkodliwe dla zwiazku.

Mario

5. Data: 2002-03-22 15:15:22

Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Cmok" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
bez
> zon na zarobek. Niektorzy
> sa w porzadku i zachowuja wiernosc, a sa tacy ktorzy tylko czekaja na

to samo dotyczy osoby która została w kraju - kobiety też takie rzeczy
robią....

--
duzia buzia,

Michal

prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

6. Data: 2002-03-22 15:50:02

Od: "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed narodzinami naszej coreczki (juz bylam w ciazy) moj maz niemal
non-stop latal i pracowal w Europie, w Polsce niemal wcale. Przez wiele,
wiele m-cy widywalismy sie jedynie w weekendy.
I to byl najgorszy okres w naszym wspolnym zyciu. Wcale nie bylo radoscia
mowic mu, ze Gabi mnie kopie albo ze na USG sie do mnie usmiechnela. Dla
niego tez nie bylo mile, ze domem na ten czas stal sie hotel.
Z drugiej strony, tak jak wtedy, nigdy wczesniej i pozniej o siebie nie
dbalismy, tesknota spowodowala szczegolne nasilenie uczuc. Tesknilismy
bardzo.
Nie balam sie o "wyskoki" - wzajemniej wiernosci jestem pewna.

Jesli o mnie chodzi, taki tryb zycia zupelnie mi nie odpowiada. Mojemu TZ
tez nie. Kiedy tamte kontrakty sie pokonczyly, zaczelismy sie rozgladac za
inna praca dla niego. Pracy jednak nie zmienil, ale wyjazdow teraz jest duzo
mnie i krotsze. Zdecydowalismy jednak, ze jesli tamta kolomyja znow sie
zacznie, to trzeba bedzie znow sie zaczac rozgladac...

Nie jestesmy zwolennikami zycia na odlegosc - nie wplywa to dobrze ani na
nasza coreczke ani na nasz spokoj wewnetrzny.
Pieniadze, jakie dostawal z diet byly stosunkowo duze, wiele osob nie
dostaje nawet takiej pensji, ale zupelnie nie rekompensowaly rozstania i
tesknoty. Nic nie jest tego warte, IMHO.

Edycia

Czy mogę mieć nadzieję?
Cos dla "ciezarowek" - warto zobaczyc
woda na mlyn feministek? ;-) artykul z onetu
Równowaga alimentacyjna, czyli Samotni- odnoga
zdjęcia slubne - kto?