Rdza oraz zamykająca się klapa pralki ładowanej z góry...

1. Data: 2004-03-10 08:10:08

Temat: Rdza oraz zamykająca się klapa pralki ładowanej z góry...
Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam trzyletnią pralkę Whirpool ładowaną z góry. I nie wiem dlaczego, od
jakiegoś czasu po otwarciu tejże klapy nie trzyma sie ona pionowo, a
opada... Co może być przyczyną? Zbiornik na proszek oczyszczony z resztek
proszku i płynu, więc nie powinien obciążać.

A przy okazji - nie wiem skąd, ale na wierzchu klapy pokazała się rdza i
wybrzuszenie (takie jak czasami np. drewno nasiąknie). Jak zakonserwować to?

Dzięki,
Ewa

1. Data: 2004-03-10 09:51:56

Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"szulik" <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
> opada... Co może być przyczyną? Zbiornik na proszek oczyszczony z resztek
> proszku i płynu, więc nie powinien obciążać.

sprężyna od klapy padła

GS

1. Data: 2004-03-10 11:19:21

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ggs" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> "szulik" <e...@g...pl> wrote in message
>

> sprężyna od klapy padła

Mam to samo. Po 6 latach. Tez whirlpool.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-03-10 13:12:39

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też, znacznie wcześniej, w jednej z dwóch takich samych whirpooli, i
więcej whirpoola pralki nie kupię, bo ciągle coś się dzieje!
Podejrzewam, że u mnie jest minimalnie niespoziomowana podłoga, ale whirpool
nie ma regulacji, żeby przód pralki minimalnie podnieść, to jeszcze jeden
argument, że słabo nadaje się do wielu, szczególnie starszych łazienek,
gdzie rogi terakoty albo lastrika są często podniesione.
JaC

1. Data: 2004-03-11 00:35:21

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam whirlpoola ladowana bocznie i tez sie psuje :-( Juz sporo
zainwestowlam w naprawy. Cos chyba im pralki nie wychodza...

1. Data: 2004-03-11 09:50:19

Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaritka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a ja mam whirlpoola ladowana bocznie i tez sie psuje :-( Juz sporo
> zainwestowlam w naprawy. Cos chyba im pralki nie wychodza...

Jaki model ?

Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
ICQ:54914949 | GG:17979

1. Data: 2004-03-11 15:53:21

Od: "MGB" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ten sam problem. po zbadaniu tematu okazało się że ukruszył się
plastikowy element blokujący sprężynę podtrzymującą klapę. nie wiem niestety
ile kosztuje ten element.

1. Data: 2004-03-12 14:29:00

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje?
Czas szukania, czas dojazdu do hurtowni Popularna, żeby zaliczkę 8 zł
wpłacić (nie sprowadzą bez tego), czas na wydzwanianie, czy już mają, czas
ponownego dojazdu po odbiór, czas zastanawiania się, jak zdjąć klapę, żeby
po drodze innych dwóch plastikowych elementów nie połamać × powiedzmy 30
zł/godz ...
JaC

> mam ten sam problem. po zbadaniu tematu okazało się że ukruszył się
plastikowy element blokujący sprężynę podtrzymującą klapę.
> nie wiem niestety ile kosztuje ten element.

Ekspres ciśnieniowy
[spam] WYKAŃCZANIE (REMONTY) WNĘTRZ - OD ZARAZ
[spam] WYKOŃCZENIA (REMONTY) WNĘTRZ - OD ZARAZ
lodowka amica 3104
piecyk gazowy do wody