Re: ..........

Data: 2005-10-09 08:36:47
Temat: Re: ..........
Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

> ..a co tam po tej lacinie ci napisali?
> nadal grupa nie otrzymala odpowiedzi
I nie otrzyma, bo to nie na temat.

> to bylo wczoraj, wiec nie wciskaj wszystkim kitu
Ty myślisz, że jak napiszesz: "wyskocz pszez okno" to ja wyskoczę ?
Nie jestem twoim pahołkiem.
NIe hce mi się gżebać w tej dokumentacji medycznej:
i mam do tego prawo, i jest to rozsądne.

Po co ci to ?
Pszecież i tak tylko potrafisz drwić i wyśmiewać.
A jeśli hodzi o muj wyrostek, to lekaże mieli już dużo możliwości do
zainteresowania się, i nie spisali się, więc po co ci to ?
Hcesz mnie leczyć pszez internet ? Na odległość ?
To właśnie jest kolejny dowud na twoje totalne lekceważenie:
pcjentuw, wiedzy medycznej, mnie...

> skoro sama ujelas to w watku - to jest!
NIe. Jeśli ktoś będzie pytał, co zrobić z dzieckiem ,
które spadło ze stołu, i rozbiło głowę,
to stuł jest nie na temat.

> ...po jakiego diabla zawracasz innym glowe
> swoimi paranoidalnymi problemami?
> zgadza sie, a teraz i takze na temat lekcewazenia grupy przez ciebie
Jeśli w większości identyfikują się z słuzbą zdrowia,
To na nic więcej nie zasługują.