Re: :-(((

Data: 2000-09-03 12:46:44
Temat: Re: :-(((
Od: "spider" <s...@c...pl>

> Najciekawsza jest walka z numerkami.
> Wchodzimy według numerków czy według tego jak kto przyszedł i zaczyna się
> jaaaazdaaaa!
> Zenek

hehe jakie numerki? Przychodzisz do lekarza, pytasz sie kto jest ostatni, a
po 10 minutach wychodzi na to, ze przed toba sie niewiadomo w jaki sposob
pojawia sie dodatkowo 30 osob, bo 'ja jestem przed ta pania, bo bylam u
innego lekarza, bo mialam tam zajeta kolejke'. Dziwne, ze to sie zdarza
tylko ze starszymi kobietami. Starsi panowie sa w porzadku :).
spider.