Płonica

21. Data: 2003-01-10 19:42:28

Temat: Re: Płonica
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powiem kto tutaj jest abuserem. Mam pytanie. Nikt ciebie nie lubi na
grupie, wiekszosc ma blokade (ja dzisiaj wylaczylem) wiec po co piszesz
takie dlugie wywody. Wez przestan w koncu. Znormalniej.
A wiedza naprawde nie ma wlasciciela. Nie chodzi mi tutaj o jakies glupie
patenty, ale kazdy powinien miec/ma dostep do wiedzy.
Powiedz cos nieladnego i znow stworze regule, a nie chce tego robic...
--

Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur