ciemne półkola pod oczami... :(

1. Data: 2005-03-31 04:58:00

Temat: ciemne półkola pod oczami... :(
Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

czy mogli byscie cos poradzic na wory pod oczami? tylko niech to nie beda
jakies kemy, podkaly, ani cienie. Chce jakis stutecznyh rzeczy, byle nie
kosmetyki.

1. Data: 2005-03-31 07:23:16

Temat: Re: ciemne półkola pod oczami... :(
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mogli byscie cos poradzic na wory pod oczami? tylko niech to nie beda
> jakies kemy, podkaly, ani cienie. Chce jakis stutecznyh rzeczy, byle nie
> kosmetyki.

Słyszałam kiedyś, ze podobno schlodzone w zamrazalniku lyzeczki dolozone
do oczu pomagaja na wory i cienie pod oczami. Ale reki nie dam sobie
uciac czy sa efekty, bo nie probowalam.
pozdrawiam
femme

1. Data: 2005-03-31 10:29:59

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Femme napisał(a):

> Słyszałam kiedyś, ze podobno schlodzone w zamrazalniku lyzeczki dolozone
> do oczu pomagaja na wory i cienie pod oczami. Ale reki nie dam sobie
> uciac czy sa efekty, bo nie probowalam.
> pozdrawiam

ja używam zamorozonych parówek ;)

tyle, że nie na cienie pod oczami, co na spuchniete oczy/powieki...

przy czym robie to rano, zaraz po tym jak wstane z łóżka...

szczególnie sie to przydaje, kiedy niewiele co spałam, a muszę wstać
rano i wyglądać w miarę rześko...

a co do cieni pod oczami, to wydaje mi sie, że całkiem niezłeefekty
mogłyby przynieść kompresy z rumianku, co kilka dni wieczorkiem po
kąpieli + krem pod oczy ze świetlikiem (mozna kupić w aptece)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-31 12:15:41

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Av napisał/a w news:d2g09d$2rv$1@nemesis.news.tpi.pl:

> czy mogli byscie cos poradzic na wory pod oczami? [...]
> Chce jakis stutecznyh rzeczy, byle nie kosmetyki.

Wizyta u lekarza.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-31 19:25:05

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Av" <a...@k...pl> wrote in message
> [...]
> jakies kemy, podkaly, ani cienie. Chce jakis stutecznyh rzeczy, byle nie

WIecej snu - o ile to tylko mozliwe.
U mnie inne opcje i kremy cuda nie dzialaja.
Albo lekarz - to moze byc skutkiem jakiejs choroby - tak czytalam.

1. Data: 2005-04-01 12:19:45

Temat: :((
Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

skorzystalam z rumianku i mam jeszcze wieksze wory! :/
a o wiekszym snie to mozge pomarzyc... :( sadze, ze to od komputera, ale nie
jestem pewna. staram sie mniej siedziec....

pozdrawiam, Av

1. Data: 2005-04-06 08:19:43

Temat: Re: :((
Od: "agata" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej ja tez mam wory pod oczami ale sobie używam korektora i pudru i to
bardzo pomaga jeśli sie go dobrze użyje i dobierze kolor a jak coś to sobie
zrob okld z ogorka tak jak w filmach :))

1. Data: 2005-04-08 21:04:40

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej ja tez mam wory pod oczami ale sobie używam korektora i pudru i to
> bardzo pomaga jeśli sie go dobrze użyje i dobierze kolor a jak coś to
sobie
> zrob okld z ogorka tak jak w filmach :))

Wory pod oczami, rozstępy na piersiach i pośladkach no to rzeczywiście
jesteś bardzo ładna. Ja też polecam raczej jakieś lektury niż komputer.
Gosia

1. Data: 2005-04-08 21:07:59

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej ja tez mam wory pod oczami ale sobie używam korektora i pudru i to
> bardzo pomaga jeśli sie go dobrze użyje i dobierze kolor a jak coś to
sobie
> zrob okld z ogorka tak jak w filmach :))

jeszcze doczytałam o problemie z biodrami i fałdkach na brzuchu...Ale masz
racje: grunt to wiara w siebie. Trzeba sobie powtarzać: jestem ładna, jestem
ładna, jestem ładna...Może inni też uwierzą.
Gosia

DZIEN DOBRY
Masz dosyc spamu na e-maila?
jeszcze raz truskawa