A poradzicie mi coś jeszcze? :)

1. Data: 2005-03-31 07:34:23

Temat: A poradzicie mi coś jeszcze? :)
Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym w końcu ładnie pachnieć;)
Lubię mocne,korzenne zapachy (tak mi się wydaje;))
Doradźcie coś.Jakie zapachy lubicie?

pozdroofka
charwel (Robert) :)

1. Data: 2005-03-31 12:14:30

Temat: Re: A poradzicie mi coś jeszcze? :)
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

charwel(Oo)==::: napisał/a w

> Chciałbym w końcu ładnie pachnieć;)
[...]
> Doradźcie coś.Jakie zapachy lubicie?

A co ma jedno do drugiego? O_O

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-31 12:50:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/31/2005 9:34 AM,Użytkownik charwel(Oo)==::: usiadł wygodnie i
napisał:

> Chciałbym w końcu ładnie pachnieć;)
> Lubię mocne,korzenne zapachy (tak mi się wydaje;))
> Doradźcie coś.Jakie zapachy lubicie?

A w jakiej cenie ma być ten zapach? Może komuś to się wyda obciachowe,
ale mi bardzo, a nawet bardzo bardzo podobają się męskie zapachy Avonu.
Proszę zebrać szczęki z podłogi, mówię poważnie :) Zwłaszcza Class Act -
bardzo korzenny, zmysłowy i bardzo ładny. Retrospect jest też wart
uwagi. Mówię o zapachach w postaci dezodorantu w sprayu, nie mam
pojęcia, czy tak samo ładnie pachnie woda toaletowa i po goleniu. Trochę
świeższy, lżejszy jest I'm perfect. Następnym razem spróbuję Open Road.
Mąż nie ma nic do gadania :), ale przyznam uczciwie, że zapachy mu się
podobają.

Z wyższopółkowych wzdycham za Baldessarini Bossa i Fahrenheitem.

Ale w ogóle to jest wszystko bez sensu, bo na każdej skórze dany zapach
inaczej pachnie. Sprawdź, w czym się dobrze czujesz i kupuj to, co lubisz.
Kiedyś mąż namówił mnie na kupienie Campbellowego Sunset. Zapach bardzo,
bardzo ładny, zmysłowy, kobiecy, ale nie w moim typie. Zmęczyłam i
raczej do niego nie wrócę. A jemu podobał się bardzo.

Krusz.

1. Data: 2005-04-01 06:13:34

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Krusz.

Dzieki Kruszku;)
Faktycznie chyba bez sensu pytanko zadałem.
Bardziej chyba z ciekawosci co ładnie pachnie, bo ja nie znam się na tym:)

pozdrawiam
Robert:)

1. Data: 2005-04-01 06:22:02

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl napisał(a):

> Dzieki Kruszku;)
> Faktycznie chyba bez sensu pytanko zadałem.
> Bardziej chyba z ciekawosci co ładnie pachnie, bo ja nie znam się na tym:)

hm... to może poprosisz o pomoc tę "ciepłą" dziewczynę???

wtedy wybierzecie coś razem i będziesz miał pewność, że jej się też
podoba :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

ciemne półkola pod oczami... :(
DZIEN DOBRY
Masz dosyc spamu na e-maila?
jeszcze raz truskawa