*******

1. Data: 2001-09-11 16:23:04

Temat: *******
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie ja jestem człowiekiem, Mam uczucia, emocje. ... Potrafie kochac i
nienawidzić. Czemu Wy uwazacie ze jesteście zrobeni z lepszego gówna niz ja?
Wg mojej religi wszyscy ludzie sa równi, jak tylko sie pojawilem uslyszalem
glosy sprzeciwu, "on jest inny ma własną tozsamosc, nie pasuje tu, wynocha
Jamnik" Boze czemu oni sa jalowym gruntem?! Probujcie mnie zrozumieć....
Probojecie?

1. Data: 2001-09-11 17:49:00

Temat: Odp: *******
Od: "Beniamin" <b...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jamnik" Boze czemu oni sa jalowym gruntem?! Probujcie mnie zrozumieć....

1) ale o głupcach też jest mowa w większości religii
2) ja z gówna nie jestem zrobiony - więc chyba jednak czegoś lepszego
3) nienawidzić może potrafisz, ale kochać... no nie sądzę... chyba żę
Miłością nazywasz mocniejsze bicie pikawki - na przykład na widok swojego
członka albo czegoś innego w takim razie ROTFL

pozdrawiam
Beniamin

a tak przy okazji PLONK

1. Data: 2001-09-11 18:01:48

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jeśli wedlug Ciebie wszyscy sa rowni, to dlaczego nie ma wsrod nich
mowiacych takim samym, plaskim jezykiem jak Ty?
JR
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nlfgn$nbn$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-11 19:21:19

Temat: Re: *******
Od: "Don" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jamnik" Boze czemu oni sa jalowym gruntem?! Probujcie mnie zrozumieć....
===
Nie zebym Cie popieral Jamnik, ale lubie sobie poczytac
Twoje posty, przynajmniej sie posmieje z nich, ale...
nie wiesz ze jak ktos mysli troche inaczej, ma inne spojrzenie
na swiat i takie tam inne duperele, to od razu jest postrzegany
delikatnie mowiac jako nienormalny? Mysle ze zdajesz sobie z tego
sprawe. Chociaz ja okresle Cie jako - kontrowersyjny.
A ze inni ludzie odbieraja Cie zle? Po prostu olej to...

Don
-

1. Data: 2001-09-11 19:49:08

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9nlfgn$nbn$9@news.onet.pl>, p...@p...onet.pl says...
> [...]
> Jamnik" Boze czemu oni sa jalowym gruntem?! Probujcie mnie zrozumieć....

Nie, nie sadze zebys byl czlowiekiem - jestes Jamnikiem. Nie masz uczuc.
Emocje owszem ale chore. Zreszta jak mozna cie uwazac za zdrowego Jamnika
skoro nie znasz kobiet, masz takie wiekie problemy z utzymaniem czystosci
tojego niezdrowego organu. Rozumiem ze masz kompleks nizszosci z powodu
wad rozowjowych, ale nie musisz od razu przyrownywac sie do gowna! Nie
jestes tez rowny calej reszcie - jak moglbys. Jestes "sprawny inaczej" -
trudno. Sa organizacje ktore pomagaja.
Rozumiem ze cie przeganiaja - wiekszosc ludzi niestety nie lubi osob w
jakis sposob uposledzonych. Takie juz to nasze spoleczenstwo jest. Nie
martw sie - moze zglos sie do lekarza?

1. Data: 2001-09-11 20:24:19

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jamnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wynocha
> Jamnik" Boze czemu oni sa jalowym gruntem?! Probujcie mnie

Trudno jest Ciebie zrozumiec. Swoimi slowami obrazasz ludzi. Wyrazasz
sie wulgarnie, prymitywnie i chamsko. Postaraj sie wyrazic swoje mysli w
bardziej kulturalny sposob, a na pewno reakcje na Ciebie beda inne.

Nie dziw sie, ze obrazliwe teksty wywoluja niechec do Ciebie. I nie dziw
sie, ze zniechecaja do proby zrozumienia Ciebie.

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-11 22:55:58

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

Nie
> jestes tez rowny calej reszcie - jak moglbys. Jestes "sprawny
inaczej" -
> trudno.

Nie uwazasz, ze piszac w ten sposob o osobach niepelnosprawbych lub
chorych znizyles sie do poziomu Jamnika vel Turbosa vel kamila Dziobka?
Albo jeszcze nizej?

Zadna choroba nie powoduje, iz czlowiek jest mniej rowny innym. Czlowiek
chory nie jest gorszy. On jest po prostu chory.

Tym razem bez podrowien,
krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-12 03:39:32

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> sprawe. Chociaz ja okresle Cie jako - kontrowersyjny.
> A ze inni ludzie odbieraja Cie zle? Po prostu olej to...

Don 3 mile slowo. Dzieki wielkie. Ja lubie poczytac chamskie odpowiedzi na
moje posty, jestem wtedy w 7 niebie.
Oleje ich specjalnie dla Ciebie, nie chca nie musza czytać
pozdrawiam Jamnik

1. Data: 2001-09-12 03:40:20

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozumiem ze cie przeganiaja - wiekszosc ludzi niestety nie lubi osob w
> jakis sposob uposledzonych. Takie juz to nasze spoleczenstwo jest. Nie

"Kij Ci ..........."

1. Data: 2001-09-12 04:40:28

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof(ek)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Zadna choroba nie powoduje, iz czlowiek jest mniej rowny innym. Czlowiek
> chory nie jest gorszy. On jest po prostu chory.

Zgadzam sie. Choroba psychiczna to tez choroba, nalezy mnie traktowac z
szacunkiem jak kazdego czlowieka.

Milosc i szczescie.
Czy to wojna kulturowa?
ATAK NA USA