Smiertelny srodek usypiajacy

11. Data: 2000-06-22 20:02:04

Temat: Re:
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnikaV12 napisa?(a) w wiadomoœci: <20000622145117.05138.00000161@ng-

>To co odpisujecie temu czlowiekowi, byc moze zdesperowanemu, jest cyniczne
>podle. Zastanowcie sie troche......

1. Wcale nie odpisuje temu czlowiekowi.
2. Jestem cyniczny ale nie podly. Podle by bylo wykupienie przeze mnie
polisy ubezpieczeniowej na zycie tego czlowieka.
3. Ci ktorzy obnosza sie ze swoim samobojstwem, najczesciej go nie
popelniaja.

Adam B.

12. Data: 2000-06-23 06:06:57

Temat: Odp:
Od: "Wojtek" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i podle. Zastanowcie sie troche......

Jestem tego samego zdania.

> 2. Jestem cyniczny ale nie podly. Podle by bylo wykupienie przeze mnie
> polisy ubezpieczeniowej na zycie tego czlowieka.

Jesli sam placilbys za nia skladke...

> 3. Ci ktorzy obnosza sie ze swoim samobojstwem, najczesciej go nie
> popelniaja.

Jednym z sygnalow, ze ktos chce popelnic samobojstwo jest
wlasnie mowienie o tym (czasem nawet nie o samym samobojstwie
ale o smierci wogole).
Niekiedy takie "wygadanie sie" powoduje rezygnacje z checi
uskutecznienia zamiaru samobojstwa, jednak
reagowanie na to w sposob jak wyzej, wg. mnie moze spowodowac,
ze taki czlowiek - w koncu w krytycznym stanie psychicznym - zechce
udowodnic, ze to co mowi/pisze jest jak najbardziej powazne...
Grozenie samobojstwem czesto jest poprostu ostatnim sposobem
na zasygnalizowanie wszystkim wokol, ze czlowiek jest na granicy
wytrzymalosci i jednoczesnie nadzieja, ze ktos to zauwazy i wyciagnie
reke. Reakcja otoczenia jest jednak zazwyczaj taka jak w postach
powyzej... Smutne :(

> Pozdrawiam,
> Adam B.

Rowniez pozdrawiam...
\Wojtek.

A tak swoja droga, mam nadzieje, ze to byla tylko prowokacja...

13. Data: 2000-06-23 08:58:37

Od: "Libido" <l...@d...ds2.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:

> Acidum muriaticum. Lyzeczka na pol szklanki wody i gotowe.
1. Wcale nie odpisuje temu czlowiekowi.

Teraz mi powiedz skad sie biora tacy idioci jak ty ?
LIBIDO

14. Data: 2000-06-23 09:27:19

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Libido na pl.sci.medycyna napisał(a):

>1. Wcale nie odpisuje temu czlowiekowi.
>Teraz mi powiedz skad sie biora tacy idioci jak ty ?

Głupich nie sieją. Sami się rodzą.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

..."Faith means not wanting to know what's true" - Nietzsche

15. Data: 2000-06-23 11:15:03

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnikaV12 napisała

> To co odpisujecie temu czlowiekowi, byc moze zdesperowanemu, jest cyniczne i
> podle. Zastanowcie sie troche......

A jaką masz pewność, że on samego siebie, a nie teściową chce ukatrupić?

Maja

16. Data: 2000-06-23 15:37:00

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Libido napisał(a) w wiadomości: <8iv8rp$ovc$1@korweta.task.gda.pl>...

>1. Wcale nie odpisuje temu czlowiekowi.
>
>Teraz mi powiedz skad sie biora tacy idioci jak ty ?

Jestesmy dziecmi tych, ktorym samobojstwo nie wyszlo.
A wiesz co to jest acidum muriaticum, niuniu?

Adam B.

17. Data: 2000-06-23 15:38:43

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel napisał(a) w wiadomości: ...

>A jaką masz pewność, że on samego siebie, a nie teściową chce ukatrupić?

No wlasnie nie wiem o co ta cala afera!
Moze on chce swojego ukochanego dobermana anihilowac? :))
W kazdym razie - przynajniej cos sie dzieje na grupie. :)))

Adam B.

18. Data: 2000-06-24 07:51:16

Od: "Libido" <l...@d...ds2.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Jestesmy dziecmi tych, ktorym samobojstwo nie wyszlo.
> A wiesz co to jest acidum muriaticum, niuniu?

Kwas, ktorym smarujesz sobie glowe ?
LIBIDO

19. Data: 2000-06-24 17:14:40

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Libido napisał(a) w wiadomości: <8j1p9f$s87$1@korweta.task.gda.pl>...

>Kwas, ktorym smarujesz sobie glowe ?

Pudlo, moj drogi abderyto!
Kto to jest abderyta pewnie tez nie wiesz... :(
Eh, trudna z toba rozmowa...

Adam B.

20. Data: 2000-06-24 23:42:06

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> AnikaV12 napisała

> A jaką masz pewność, że on samego siebie, a nie teściową chce ukatrupić?
>
> --
> Pozdrawiam
> Maja

no chyba jednak trudno byloby przekonac tesciowa
by polknela 50 aspiryn....

Mariusz

Opary benzyny
Corvita - Chorzow
herpes gestostis
dzialanie lekow
Badania na obecnosc hormonow plciowych a tabletka anty