"OBERON"

1. Data: 2003-12-09 16:15:51

Temat: "OBERON"
Od: " Klon" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam ostatnio o technice badania organizmu apartaem oberon. Polega to
na badaniu komputerowym calego organizmu, wykrywajace wszytskie choroby,
diagnozuje, i wykrywa nawet bardzo wczesne choroby.
Co myslicie na ten temat?
czy warto?
moze ktos robil cos takiego, wiec gdzie w wawie jest taka mozliwosc?
podr
klon

2. Data: 2003-12-10 00:13:36

Temat: Re: "OBERON"
Od: "Adaś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Klon" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co myslicie na ten temat?
> czy warto?
> moze ktos robil cos takiego, wiec gdzie w wawie jest taka mozliwosc?

http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja jestem z Warszawy ale robiłem poza niedawno.
Badanie jest dziwne i ciekawe zarazem.
Oprócz tajnych boleści które sie ma i o których się wie mozna sie dowiedziec
tez kilku ciekawych rzeczy (o sobie).
Co ciekawe wyszystkie prywatne boleści ukrywane przed lekarzem ten przyrząd
bardzo precyzyjnie wynajduje.
Podaje czas rozwoju choroby oraz przewidywany rozwój w przyszłości na
określonych warunkach.

Długo by pisać - eksperymentuje na sobie

Adaś

3. Data: 2003-12-10 00:34:12

Od: Tommy <n...@t...indah.la.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Klon wrote:
> [...]
> Co myslicie na ten temat?
> czy warto?
> moze ktos robil cos takiego, wiec gdzie w wawie jest taka mozliwosc?

To jest bzdura-bo w przeciwnym razie wszyscy by byli dobrze
zdjagnozowani i wyleczeni , a tak nie jest! Czyli to jest fikcja,
chleb dla naiwnych. Lepszy lekarz.

4. Data: 2003-12-10 08:51:02

Temat: Re:
Od: " Klon" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest bzdura-bo w przeciwnym razie wszyscy by byli dobrze
> zdjagnozowani i wyleczeni , a tak nie jest! Czyli to jest fikcja,
> chleb dla naiwnych. Lepszy lekarz.

Wczoraj zapytalam lekarke o oberon. Wg. niej, nie moze to byc narzedzie
diagnostyczne, jedyne na ktorym mozna oprzec diagnoze. mozna w ten sposob
ukierunkowac lekarza, ale i tak trzeba robic badania normalnie wg.
standardow. Jest to o tyle dobre, ze moze wskazac kierunek w jakim
skontrolowac organizm.

Oczywiscie , lekarka byla raczej bardziej sceptyczna niz za.

Czy ktos zna miejsc w wawie gdzie mozna to zrobic?

5. Data: 2003-12-10 09:39:27

Od: Digit <d...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Klon" <k...@N...gazeta.pl> wrote in

> [...]
>
> Oczywiscie , lekarka byla raczej bardziej sceptyczna niz za.
>
> Czy ktos zna miejsc w wawie gdzie mozna to zrobic?

Ludzie....
Korzystasz z komputera, zastanow sie wiec jak taki komputer moze
zdiagnozowac chorobe, na jakiej zasadzie ? Ale niestety naiwnych
nie sieja. Glownym zastosowaniem tego "sprzetu" jest wyciaganie
kasy. Poszukaj w archiwum, u mezczyzny diagnozowal jajniki...
Prosze jeszcze raz sie zastanowic czy warto nabijac komus portfel
bo diagnozy z tego nie bedzie...
Pozdrawiam
Darek

Czeste oddawanie moczu.