?

1. Data: 2000-03-12 18:47:50

Temat: ?
Od: Marek <m...@m...zetosa.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto zna przepis na "pszczółkę"?????

1. Data: 2000-03-13 11:47:37

Temat: Re: ?
Od: m...@p...wp.pl (Aga Zawadzka) szukaj wiadomości tego autora

Ja mam przepis ale nigdy go nie robilam. Pochodzi z Poradnika Domowego, wiec
powinien sie udac
Aga Zawadzka
Pszczolka
Ciasto: 20 dag masla, 20 dag cukru, 50 dag maki,8 lyzek mleka, 4 jaja, mala
torebka proszku do pieczenia, cukier waniliowy.
Masa kokosowa:25 dag wiorkow kokosowych,10-15 dag masla, 20 dag cukru, 6
lyzek mleka.
Masa budyniowa:pol litra mleka, 1.5 opakowania budyniu smietankowego lub
waniliowego, 6 lyzek cukru, 25 dag masla.
Wszystkie skladniki masy kokosowej wymieszac w rondelku, zagotowac,
pogotowac i odstawic do wystudzenia. W tym czasie przygotowac ciasto. Utrzec
maslo z cukrem i zoltkami, dodajac powoli make zmieszana z proszkiem do
pieczenia i mleko. Na koncu dodac piane z bialek, lekko wymieszac i
przelozyc na blache. Nastepnie polac je przestudzona masa kokosowa. Wstawic
do piekarnika. Upieczone ciasto po ostudzeniu przelozyc masa budyniowa.
Sporzadza sie ja w nastepujacy sposob: do utartego masla dodaje sie po
lyzeczce ugotowanego i wystudzonego budyniu, stale ucierajac az masa bedzie
gladka.