Re:

1. Data: 2000-04-22 22:36:50

Temat: Re:
Od: Przemysław Nowicki <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał / wrote:
Hodowla pisze się przez "h". Boczniaki hoduje się w wilgotnym i ciemnym pomieszczeniu
o stałej temperaturze. Najlepsza do tego celu jest piwnica. Grzybnię umieszcza się
bądź na wilgotnych belach słomy, bądź np. w wydrążonych w pniach otworach. Smacznego

2. Data: 2000-04-24 03:44:41

Temat: Odp: Re:
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Nowicki" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Hodowla pisze się przez "h". Boczniaki hoduje się

Bardzo jesteśmy podobni do siebie w tym wyszukiwaniu błędów u kogoś :-).
Popełniłeś błąd słowami "hoduje się".
Ty opisałeś sposób uprawy a nie hodowli.
Jak wiesz, hodowla (bez wdawania się w szczegóły) to jest uzyskiwanie nowych
odmian.
Sądzę, że na tej grupie bardziej zaimponowałeś wiedzą o grzybach niż o
ortografii.
To drugie jest zbyt banalne aby zajmowali się tym ogrodnicy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-04-24 07:20:54

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka agresja w Swieta. Wstyd. wielkim Mistrzom to nie przystoi to bardzo
male
Pawel slomczynski

4. Data: 2000-04-25 06:03:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:qBSM4.34176$hK2.656459@news.tpnet.pl...
> Taka agresja w Święta. Wstyd. wielkim Mistrzom to nie przystoi to bardzo
> male

No, w końcu udało Ci się "dokopać" mi, za moją krytykę zbyt natarczywej
reklamy na tej grupie, firmy Twojego chlebodawcy :-).
Znając Twoje zachowania na tej grupie, wiem, że nie podejmiesz dyskusji.
Postawie jednak pytanie.
Czy mam się wstydzić dlatego, że sprostowałem niewłaściwe określenie, w
dzień świąteczny?

Ten trop nie jest chyba słuszny gdyż Ty próbowałeś skarcić mnie także w
czasie święta :-).
Bardziej prawdopodobne wydaje się, że wielki Mistrz (piszę świadomie, za
Tobą, z małej litery) wg Ciebie, nie powinien takiej kwestii poruszać w
ogóle.

Dlaczego nie powinien poruszać takich kwestii?
Po to, aby wykazywać swoja nieprzeciętną kulturę. Aby wszyscy go kochali.
Aby (jak określa to mój znajomy) być wzorem klatki schodowej. Po to, aby
zachować swoją wyjątkową wiedzę dla siebie.

Całe szczęście, że na tej grupie wszyscy są równie ważni i nikt z nas nie
musi zachowywać się jak gwiazda.
Zbędna jest też tutaj wyrocznia określająca z czego należy się wstydzić, co
należy pisać i jakie witryny należy reklamować. Taki etat redaktora
naczelnego jest tutaj niepotrzebny.

O hodowli pisałem już kilkakrotnie na tej grupie.
Jest to sprawa o której wspomina też, czasami, Twój znajomy Wiesław
Gawryś.
Pisałem o tym chyba także w związku z wypowiedzią Sławka Siudalskiego. On,
nie zgodził się ze mną. Chwała mu za to że ma inne zdanie niż ja.
Przynajmniej jest z kim polemizować.

Boleję nad tym gdy ktoś rzuca jakąś wypowiedź na grupę a następnie nie
podejmuje dyskusji z odpowiadającymi na jego list. Czy powinien się tego
"wstydzić" ?. Ja nie wiem. Niech on sam to rozstrzygnie. Ma wszak szeroką
wiedzę o zasadach wstydzenia się.

Proszę Przemysława Nowickiego o wypowiedzenie się czy jest urażony i za
które słowa. W takim wypadku przeproszę go. Zaznaczam jednak że będę
polemizował z jego wypowiedziami zawsze, kiedy tylko będę innego zdania.

Obecnie tylko w stosunku do Jurasa Kozłowskiego nie muszę być nadzwyczaj
grzecznym. On nie był nadzwyczaj grzeczny względem mnie, chociaż ja nie
dałem mu powodów.

Kończąc, poinformuję jeszcze tylko, że ja jestem zwykłym albo nawet gorzej,
małym, człowieczkiem i nie mam zamiaru stroić się w cudze piórka.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-04-25 07:10:53

Temat: Re: Odp: Re:
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Obecnie tylko w stosunku do Jurasa Kozłowskiego nie muszę być nadzwyczaj
>grzecznym. On nie był nadzwyczaj grzeczny względem mnie, chociaż ja nie
>dałem mu powodów.
Czytam ten list i czytam i nasowa sie tylko jedna mysl .....
Nie wypowiem jej bo jestes bardzo przewrazliwiony.
Juras

6. Data: 2000-04-25 09:14:19

Temat: ortografia
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem Krzysku, czy masz racje. Powala mnie ta lawina bledow
ortograficznych, popelnianych przez piszacych. Jestem starej daty i
cenie sobie poprawnosc jezyka w mowie i pismie. Moze to dobrze, ze ktos
ma odwage zwrocic uwage...to tyle, bo to nie miejsce na takie
dyskusje...
Pozdrawiam serdecznie
Dorota

7. Data: 2000-04-25 19:04:43

Temat: Re: Re:
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, w końcu udało Ci się "dokopać" mi, za moją krytykę zbyt natarczywej
> reklamy na tej grupie, firmy Twojego chlebodawcy :-).
Zabolało? Wątpię.
Reklamy? Sam jesteś na tej reklamowanej "chlebowej" stronie!

> Znając Twoje zachowania na tej grupie, wiem, że nie podejmiesz dyskusji.
??? dyskusji? - potrzeba minimum trzech, chyba miałeś na myśli polemikę?!,
mogę być tym trzecim!

> Postawie jednak pytanie.
> Czy mam się wstydzić dlatego, że sprostowałem niewłaściwe określenie, w
> dzień świąteczny?
Oczywiście, że tak, właśnie [również] tak!

> [...]
> Bardziej prawdopodobne wydaje się, że wielki Mistrz (piszę świadomie, za
> Tobą, z małej litery) wg Ciebie, nie powinien takiej kwestii poruszać w
Co ma piernik do wiatraka? Jak robisz odnośniki do innych kwesti Krzysztofie
to je przywołaj, nie każdy czyta wszystko!

> [...]
> Aby (jak określa to mój znajomy) być wzorem klatki schodowej. Po to, aby
> zachować swoją wyjątkową wiedzę dla siebie.
Ja też mam klatkę schodową po której codziennie się poruszam, co masz
przeciw klatkom?
I mam kilka wzorów nań, mam je w wielkim poważaniu.

> Całe szczęście, że na tej grupie wszyscy są równie ważni i nikt z nas nie
> musi zachowywać się jak gwiazda.
To dlaczego to robisz?

> Zbędna jest też tutaj wyrocznia określająca z czego należy się wstydzić,
co
> należy pisać i jakie witryny należy reklamować. Taki etat redaktora
> naczelnego jest tutaj niepotrzebny.
Też tak myślę, szanowny panie nadredakto...

> [...]
> Pisałem o tym chyba także w związku z wypowiedzią Sławka Siudalskiego. On,
> nie zgodził się ze mną. Chwała mu za to że ma inne zdanie niż ja.
A nie tak dawno pisałeś, że poziom się tak podniósł, że...

> [...]
> "wstydzić" ?. Ja nie wiem. Niech on sam to rozstrzygnie. Ma wszak szeroką
Niech się wstydzi ten co widzi...

> Proszę Przemysława Nowickiego o wypowiedzenie się czy jest urażony i za
> które słowa. W takim wypadku przeproszę go. Zaznaczam jednak że będę
> polemizował z jego wypowiedziami zawsze, kiedy tylko będę innego zdania.
Możesz liczyć na moją pomoc w tym względzie.

> Obecnie tylko w stosunku do Jurasa Kozłowskiego nie muszę być nadzwyczaj
> grzecznym. On nie był nadzwyczaj grzeczny względem mnie, chociaż ja nie
> dałem mu powodów.
Jeżeli już, to do Jerzego Kozłowskiego lub Jurasa, etykieta chyba jeszcze
obowiązuje.
Krzysztofie, to jest naprawdę normalny człowiek!

> Kończąc, poinformuję jeszcze tylko, że ja jestem zwykłym albo nawet
gorzej,
> małym, człowieczkiem i nie mam zamiaru stroić się w cudze piórka.
Krzysztofie, po raz drugi cię dzisiaj zmartwię, wcale z tego co wiem nie
jesteś takim małym człowieczkiem, nawet gorzej, MAŁYM człowieczkiem, jesteś
WIELKIM człowieczkiem, a niektórzy moi znajomi z twoich okolic twierdzą, że
pióra to z pewnością masz i na d...
Pozdrawiam niezwykle serdecznie Jerzy.

8. Data: 2000-04-25 20:01:34

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Ja nie reklamuje swojej (nie mojej) strony tylko odsylam na nia osoby
szukajace informacji.
2. Przepraszam ale nie mialem zaniaru dokopac Tobie za demaskowanie moich
niecnych dzialan.
3. Internet jest moim prywatnym zajeciem i nie mam czasu na odpisywanie na
wszystkie watki i ciagniecie w gruncia rzeczy jalowych dyskusji.
4.Wydaje mi sie ze ta lista jest bardzo mila i napominanie w taki sposob o
ortografi jest dzialaniem troche z innej bajki .
5.Wiecej bede pisal w zimie kiedy nie jezdze na zdjecia.
6.Jezeli pamietam to nie pod kazdym postem polecam Ogrodnika. Jezeli
naruszylem jakies prawa w tym wzgledzie to
napisz to na grupe, a nie na priva, abym ja ani nikt inny nie zrobil tego
samego
Pognebiony
Pawel Slomvczynski
PS.Mistrzom nerwy nie puszczaja.

9. Data: 2000-04-25 23:29:47

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie!(chłopaki?) uspokójcie się,proszę!
A o ortografię trzeba dbać, tylko dlaczego tak ostro?
Uszy bolą.
Proponuję w ustawieniach zaznaczyć sobie opcję
sprawdzania pisowni przed wysłaniem wiadomości:-)))

Chyba to wszystko przez ten rok "niespokojnego słońca".
No ale Ogrodnicy powinni być raczej pod wpływem Ery Wodnika.
Czyli Ery Przyjaźni (Miłości!) i Porozumienia (Komunikacji)
Pozdrawiam
Ewa
(Waga z Ascendentem w Wodniku )

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8e4q8h$d57$...@s...icm.edu.pl...

10. Data: 2000-04-26 04:46:32

Temat: Odp: Odp: Re:
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
l...
> Czytam ten list i czytam i nasowa sie tylko jedna mysl .....

Ktos powiedzial, ze mezczyzn poznaje sie po tym jak koncza.

> Nie wypowiem jej bo jestes bardzo przewrazliwiony.

Badz soba. Jezeli jakas mysl powstala w Twojej glowie to wynika to z Twoich
przekonan, wiedzy i doswiadczenia.
Jezeli wypowiesz ja w dobrej wierze nie uzywajac do tego slów pospolitych
(czyt. wulgarnych) to moze byc to przydatne dla otoczenia albo Ciebie.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help