Re:

61. Data: 2000-05-02 01:42:42

Temat: Re: ortografia
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ostatnim tygodniu sporo tego było, prawda?

Sporo w tym Twojej zasługi:-)

A jeden post był szczególną
>zagadką, do tej pory nie wiem co autor miał na myśli. On zresztą chyba
też,>skoro nie wysłał sprostowania.

O którym mówisz?

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

62. Data: 2000-05-02 01:50:53

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>O, właśnie pomyślałam O kocim ogonie :-)

Krysiu,
może lepiej będzie, jeśli ja i TY SKIErujemy rozmowę na inne tematy?
Znaleźliśmy się W ARKAnach pijaństwa - ktoś się może zdenerwować i w 10,5
miuty założyć na nas plonka.

:-)))
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

63. Data: 2000-05-02 02:00:37

Temat: Re: Re:
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>tylko skoro poddany to dlaczego taki krnąbrny?

Tak jest w życiu, zawsze musi się taki znaleźć.:-)

>I nie mów za innych.

Mimo, że w typowy dla Ciebie sposób mnie pouczasz, to jednak za to pouczenie
dziękuję.

>Wiem, znam nawet czas twoich narodzin co do sekundy!

Czekam na Twój strzał. Tym razem się nie migaj i podaj datę, godziny już nie
wymagam.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

64. Data: 2000-05-02 10:16:56

Temat: Odp: Re:
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ekntp$6qp$...@s...icm.edu.pl...
> no to uważaj, za taką szczerość możesz się narazić! Oczywiście nie mnie.
> Czy czujesz się moją poddaną?
> Pozdrawiam Jerzy

Tylko " niebo gwiazdziste nade mna...."
Pozdrowienia
Ewa

65. Data: 2000-05-02 10:16:58

Temat: Odp: ortografia
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ekpuh$hm4$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> tysięcy książek to mu pozwolę, chociaż już widzę, że mi nie dorówna [co
> wcale nie oznacza, że nie będzie mądrzejszy ode mnie, już jest], i co
> najgorsze wiem dlaczego. To są inne czasy i zupełnie inne pokolenie, inna
> świadomość, inne widzenie świata, wszystko inne, błyskawiczny przepływ
> informacji, gdzie? właśnie w Internecie! a jaki poziom? w większości
> przypadków beznadziejny! właśnie dziś kazałem synkowi wyrzucić jedną z
gier?
> czy wiecie w co grają wasze dzieci? przepraszam, poniosło mnie.
----
O.K., masz racje co do przewazajacego poziomu Internetu,
ale przeciez dzieki niemu mozemy rozmawiac!
Synowi jednak w koncu kiedys ulegniesz bo takie sa czasy i od tego nie
uciekniemy.
Majac "to" w domu mozesz przynajmniej z nim dyskutowac i wskazac mu
braki i bledy.Ogladajac z dzieckiem film lub nawet sluchajac wiadomosci,
mozesz pomoc mu zrozumiec rzeczywistosc.
Wszystko zalezy od wieku i poziomu.
A moj syn wlasnie dzieki komputerowi nauczyl sie pisac poprawnie.
Bardzo ambitny facet :-))) zreszta Lew
A ta grupa jest w przewazajacej czesci przyjazna i to jest jej wielki plus.
Pozdrawiam
Ewa

66. Data: 2000-05-03 04:42:10

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tylko " niebo gwiazdziste nade mna...."

Gwiazdy ? No tak, to znów Jerzy :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

67. Data: 2000-05-03 13:55:43

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwiazdy ? No tak, to znów Jerzy :-).
Słucham? O co chodzi? Mam podrzucić ci ze 30 linków do naszych książek
popularnonaukowych na ten temat?
Mogę? Albo do "Świata Nauki" ewentualnie "Wiedzy i Życia" dalszych 200.
Pozdrawiam Jerzy
PS
Jedno słowo a spełnię twoją prośbę z rozkoszą.

68. Data: 2000-05-03 13:59:36

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekam na Twój strzał. Tym razem się nie migaj i podaj datę, godziny już
nie
> wymagam.
Coś ci się pomerdało, jeśli to ma być mój strzał to nie poznasz ani dnia ani
godziny. To będzie dla ciebie największa w życiu niespodzianka. A może i
nie...
Pozdrowienia Jerzy

69. Data: 2000-05-03 23:43:26

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Coś ci się pomerdało, jeśli to ma być mój strzał to nie poznasz ani dnia
ani>godziny. To będzie dla ciebie największa w życiu niespodzianka. A może
i>nie...

Jerzu, przed chwilką przeczytałem, że przez tydzień nie odpowiadasz na moje
posty.
Czyli ten post jest jakimś nieprzewidzianym (może dlatego wymknęły Ci się
karczemne słowa?).
Co do daty do pomoże Ci odjęcie Raka od Jałowca (o czym kiedyś wspominałem).

p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

70. Data: 2000-05-04 00:28:04

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Słucham? O co chodzi? Mam podrzucić ci ze 30 linków do naszych
książek>popularnonaukowych na ten temat?

"Naszych" to znaczy, że Ty je z kimś napisałeś? czy tylko masz do nich
dostęp w Merlinie?

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help