Nie czytać, dziadostwo, Spam, i to mój , tfuj

1. Data: 2006-09-07 14:18:23

Temat: Nie czytać, dziadostwo, Spam, i to mój , tfuj
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno dawno temu ... na grupie, pokazała trochę zdjęć swego ogródka i
swoich roślinek Pani Ewelina. Wszystkich one zachwyciły, również mnie.
Namówiłem więc Panią Ewelinę (Waję) - nawet fajnie brzmi - Waja w ogrodzie ,
do tego by mi pozwoliła sfilmować te rarytasy i zrobić z tego film - pokaz
jej roślin. Nie tylko pozwoliła ale i bardzo pomogła .
Była przy każdym filmowaniu (a były to 4 moje przyjazdy o różnych porach
roku) a potem Ona z kolei była 4 razy w moim studio gdzie mozolnie dyktowała
nazwy roślin. Film trwa 44 minuty i przedstawionych w nim jest aż 320
roślin, najczęściej kwiatów, często dosłownie rarytasów. Tutuł: "Rośliny do
Twego Ogrodu". Ponieważ Pani Waja wystawia swoje kwiatki często na aukcji
(ja nie mam o tym zielonego pojęcia) , wystawiła tam też nasz film. Jest
dostępny tylko na kasetach VHS (z wiadomych względów). Zainteresowanych
odsyłam na Allegro , zaraz podam link a niezainteresowanych bardzo
przepraszam za spam.
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

2. Data: 2006-09-07 15:50:51

Temat: Re: Nie czytać, dziadostwo, Spam, i to mój , tfuj
Od: "confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy nie mozna nabyc tej kasety poza Allegro? Bardzo chetnie zamowilabym
dwie; i prezenty pod choinke dla rodzenstwa z glowy !! :-)) uklony dla
Dziadka

Użytkownik "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:edpgog.2oc.1@news.Dziadek.priv.pl...

3. Data: 2006-09-07 19:14:32

Temat: Re
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

confetti wrote:
> A czy nie mozna nabyc tej kasety poza Allegro? Bardzo chetnie
> zamowilabym dwie; i prezenty pod choinke dla rodzenstwa z glowy !!
> :-)) uklony dla Dziadka

Można i poza Allegro (jak mnie grupowicze nie zabiją za ten spam) A więc
można pisać do mnie zamówienie na mój adres grupowy, czyli
d...@p...onet.pl lub na adres v...@b...msk.pl a ja
wyślę kasetę na podany adres za tzw zaliczeniem pocztowym
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2006-09-07 19:31:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zainteresowanych
> odsyłam na Allegro , zaraz podam link a niezainteresowanych bardzo

Z oficjalnego opisu grupy pl.rec.ogrody:
Należy przewidzieć możliwość zamieszczania ogłoszeń ściśle związanych z
tematyką grupy. Informować będą one ogół zainteresowanych o pojawieniu się
na rynku nowych roślin, sprzętu czy usług.

W związku z powyższym nie uważałabym Twojego postu za spam:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-09-07 20:44:15

Temat: Niespam :-D
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> [...]
> pojawieniu się na rynku nowych roślin, sprzętu czy usług.
>
> W związku z powyższym nie uważałabym Twojego postu za spam:)

Dziękuję Zbawczyni i ukojenie mego sumienia.
No to wszyscy po kasetę! Tylko się nie pchać :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2006-09-08 08:35:32

Temat: Re: Niespam :-D
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> No to wszyscy po kasetę! Tylko się nie pchać :-D

Buuu... a można będzie w przyszłym miesiącu? Bo ja już wyczerpałam limit
(prawdobodobnie będę mogła kupić Radziula jakieś 20-30% taniej-
legalnie, zeby nie było, to zamówiłam co się da :D), a tu jeszcze targi
za 2 tygodnie :(

Pozdrawiam
Ania L.

7. Data: 2006-09-08 09:08:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (prawdobodobnie będę mogła kupić Radziula jakieś 20-30% taniej-
> legalnie, zeby nie było, to zamówiłam co się da :D), a tu jeszcze targi

Zaraz, jakiego Radziula? rośliny, książki czy - no już chciałam napisać
osobę:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-09-08 10:02:43

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Zaraz, jakiego Radziula? rośliny, książki czy - no już chciałam napisać
> osobę:)

Oj... no jazzy chciałam być i użyłam skrótu myślowego ;D
Oczywiście że książki.

Pozdrawiam serdecznie
Ania L.

9. Data: 2006-09-08 10:30:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:
(...)
> Jest
> dostępny tylko na kasetach VHS (z wiadomych względów). Zainteresowanych
> odsyłam na Allegro , zaraz podam link a niezainteresowanych bardzo
> przepraszam za spam.

Zainteresowana jestem, ale na CD, kasety nie mam na czym oglądać.
Dlaczego na kasetach? Tańsze są? Płytki przecież też nie takie drogie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-09-08 13:47:21

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj... no jazzy chciałam być i użyłam skrótu myślowego ;D
> Oczywiście że książki.
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Ania L.

Miło Cie tu widziec ANIU:-)))
Czy mozesz kupic po okazyjnej cenie i dla mnie ?
Pa ..wyjazdowo pozdrawiam:)
(dam znac , kiedy wróce i czy zdąże na wystawe)
mia (sorki tez niespa(ła)m ;-))

Stara odmiana jabłoni
choroba pomidora
pokryte plesnia cebulki