!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2000-09-18 20:49:38

Temat: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: Wlochaty Dezerter <v...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ponawiam swoje pytanie na ktore nie otrzymalem nawet 1 odpowiedzi... byl
bym wdzieczny za info.
Tresc poprzedniego postu na pl.sci.medycyna wyglada tak:

Mam taki male zapytanko... chcialbym jeszcze urosnac a mam juz 18 lat...
i niedawno dowiedzialemsie o czyms takim jak hormon wzrostu. W
internecie zbyt wiele o tym specifiku nie napisali...przynajmniej ja nic
nie znalazlem. Interesuje mnie czy w moim wieku nie jest juz zapozno
...podobno dzieje sie cos z koscmi i czlowiek zamiast rosnac nabiera
masy . Dalej... gdzie to mozna kupic. Ile kosztuje...itp.itd.

Wiem juz ,ze moze to powodowac roznego rodzaju choroby...niektore
podobno smiertelne.
Wiem ,ze bez recepty nie da rady ...a o recepcie...w mojej sytuacji moge
zapomniec...mam przeciez
'sredni' wzrost ..i nikt mi recepty nie wypisze.
Wiem ,ze trzeba zrobic przeswietlenie lewego nadgarstka zeby zobaczyc
czy juz nie jest zapozno na kuracje
hormonem wzrostu.
Wiem ,ze podaje sie go domiesniowo... .
I to wszystko...inne pytania nadal aktualne.
Dzieki za odp!

ps. Niech kazdy sam decyduje czy jego wzrost mu odpowiada!!!!!!!
POZDRAWIAM

Jeszcze dodam ,ze przestalem rosnac okolo pol roku temu.
THX

2. Data: 2000-09-18 22:34:03

Temat: Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wlochaty Dezerter <v...@a...net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...net...
> Mam taki male zapytanko... chcialbym jeszcze urosnac a mam juz 18 lat...

Niestety, Twój czas juz minal.
Pozdrawiam
___________________
Przemyslaw Slugocki
s...@p...pl

3. Data: 2000-09-18 23:05:21

Od: Wlochaty Dezerter <v...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, Twój czas juz minal.
> Pozdrawiam

Na pewno...? Ja troche pozno zaczalem rosnac... i nie mialem takiego okresu
'szybkiego wzrostu' ... .
Moze jeszcze jednak moj czas nie mina :-) .
Skad ta pewnosc ?
Pozdrawiam.

4. Data: 2000-09-20 10:33:26

Od: "Adam Szczebak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nie wymysl;ono badania przez siec. wez jakis dowod swojego
ubezpieczenia, i idz z tym do twojego lekarza pierwszego kontaktu. powiedz,
co ci lezy na watrobie, a on napewno znajdzie jakas rade....

ps. jezeli nie masz ochoty na wizyte u lekarza POZ, wez troszke kasy w zęby
i idz odrazu do specjalisty, najlepiej endokrynologa.

adam

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

5. Data: 2000-09-24 12:22:51

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :
>

> Mam taki male zapytanko... chcialbym jeszcze urosnac a mam juz 18 lat...

Witaj
Mozesz podac ile masz wzrostu, bo podobny problem mam z synem a ma 15,8 lat
i 165 wzrostu
Pozdrowienia Jola

arek
Szczepienie przeciw zoltaczce