Wystrzelać całą służbę zdroowia:prywatną i państwową.

41. Data: 2005-10-07 22:58:29

Temat: Re: Wystrzelać całą służbę zdroowia:prywatną i państwową.
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nadal twierdzę, ze ktoś tu na hipohondrię cierpi, poza tym cóż..
właśnych racji udowodnić kochana stokrotko nie potrafisz.
Piszesz, że jesteś już prawie zdrowa, więc po co masz brać leki..
A po to, żeby to "prawie" zmieniło się na "całkiem".

42. Data: 2005-10-08 05:21:16

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zoka napisał
> A ja nadal twierdzę, ze ktoś tu na hipohondrię cierpi,

A Ty jak widze nadal nie wiesz, jak poprawnie napisac ten trudny
wyraz.

pozdrawiam
Gosia

43. Data: 2005-10-08 06:37:22

Temat: Re: ...........
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie masz rację... Prześpię się może - właśnie skończyłem lekceważyć
> takiego jednego pacjenta i szczerze mówiąc mam dość na dziś...
>
> m.
> --
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

no to milego odpoczynku, w koncu cos sie nam nalezy po tych lekcewazeniach,
czy tez nawet zabijaniach:-))))))))))

pozdr.

casus

44. Data: 2005-10-08 06:57:13

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wątpliwe...
> jeśli tam masz bliznę, to znak, że miałaś usuwany wyrostek i go już nie
> ma...

Mam 1 bliznę.
Fakt pszeprowadzenia 2 operacji jest zaznaczony na wypisie ze szpitala,
niestety po łacinie.

45. Data: 2005-10-08 06:59:36

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz, że jesteś już prawie zdrowa, więc po co masz brać leki..
> A po to, żeby to "prawie" zmieniło się na "całkiem".

Tak samowolnie, bez wytycznyh lekaża ?!!!!!!!!!!!!!!!
Do czego ty mnie namawiasz?

Czy to nie jest kolejny pszejaw twojego dyletanctwa?

46. Data: 2005-10-08 07:03:46

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii)
Strasznie jesteś agresywny,
za to nie pszedstawiasz żadnyh argumentuw.

Jedynym argumentem jest twuj podły stan psyhiczny.
Bo jak byłbyś w dobrym nie byłbyś taki arogancki.
Ale ja mam więcej powoduw do takih zahowań, a pszynajmniej pisze o nih.
Ty zaś prubujesz wyżyć się na mnie, hoć zawinił ci ktoś inny.

47. Data: 2005-10-08 07:10:43

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlackMoon" napisał ...

> no a baby to już w zupełności nie... wyłączmy też Żydów, Arabów, Turków,
> Rusków, Niemców i Anglików, poza tym Bacę, mieszkańców Wąchocka oraz
> Żabę...

I nie zapomnijmy o Jasiu !

Pozdrawiam !
Mała Mi

48. Data: 2005-10-08 13:14:25

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5df0.0000020a.4346ca5b@newsgate.onet.pl...

> Akurat ten pszykład, w tym wątku, jest jak najbardziej NIE NA MIEJSCU.
>
> Sugerujesz mianowicie, że lekaż mugłby z niewidzy, zlekceważyć pewne
> "objawy"
> mostu, bo się na mostah nie zna.
> Niestety, ten wątek jest pełen pszykładuw lekceważenia pacjenta,
> pszez lekaży, ktuży powinni być fahowcami i robić mniej błęduw.
> A skoro są fahowcami, i mimo to lekceważą, tym gożej to o nih
> świadczy.

W temacie błenduf to jósz ty 100krotka sie lepiej nie wypofiadaj. Wyślij
kogoś lób ić sama do apteki i poproś coś pżecif goronczce, bo na
odległość widać rze maż dórzom.

49. Data: 2005-10-08 18:54:24

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.00000075.43476dc8@newsgate.onet.pl...

> Mam 1 bliznę.
> Fakt pszeprowadzenia 2 operacji jest zaznaczony na wypisie ze
szpitala,
> niestety po łacinie.

1. jedna blizna po 2 reseksjach?? to ktoredy sie dostali po raz drugi?
2. a co tam po tej lacinie ci napisali? zacytujesz nam laskawie?
3. jestes pewna, ze nie mialas drugiego apendiksika? wszak rozne
odstepstwa od normy sie zdarzaja

--
pozdro
ape

50. Data: 2005-10-08 19:11:27

Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2005 stokrotka <o...@a...pl> napisa?/a:

> Na pewno by?by bli?szy prawdzie, jakby lekarzy oceniali normalni ludzie.
> B?dziesz czepia? s?owa "normalni". Pisz? je ?wiadomie.
> Lekarze nie s? ca?kiem normalni. To wszyscy wiedz?.
> St?d tyle dowcipów o tym zawodzie.

Blondynki nie sa calkiem normalne. To wszyscy wiedza.
Stad tyle dowcipow o nich.

Belkoczesz.

--
Tomasz Trystula