0,5 alkoholu

1. Data: 2007-01-06 18:26:35

Temat: 0,5 alkoholu
Od: "meteor" <...@a...as> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy jak wypije sie w trojka 0,5 wodki 40 procentowej i sie skonczy tak
do godizny 12 to czy nastepnego dnia kolo 9 mozna wsiasc do auta?

2. Data: 2007-01-06 18:50:25

Temat: Re: 0,5 alkoholu
Od: "Malek" <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meteor" <...@a...as> napisał w wiadomości
> Witam czy jak wypije sie w trojka 0,5 wodki 40 procentowej i sie skonczy
> tak do godizny 12 to czy nastepnego dnia kolo 9 mozna wsiasc do auta?

0.5 NA TRZECH ?? to profanacja :)

Wszytko zalezy od organizmu , Ja po 3 godz. od wypicia 8 piw mialem 0.64
wiec mysle ze po 170 gr. wystarczy 8 godzin spokojnie.

--

Malek

3. Data: 2007-01-06 19:11:06

Od: "Marcin" <m...@n...emi-com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam czy jak wypije sie w trojka 0,5 wodki 40 procentowej i sie skonczy
> tak

pół litra we trojke - troche malo na lebka ;pp :D>

4. Data: 2007-01-06 19:23:48

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Jan 2007 19:26:35 +0100, meteor napisał(a):

> Witam czy jak wypije sie w trojka 0,5 wodki 40 procentowej i sie skonczy tak
> do godizny 12 to czy nastepnego dnia kolo 9 mozna wsiasc do auta?

O ile nie masz ekstremalnej niedowagi, to mozna.

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2007-01-06 22:54:37

Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meteor" <...@a...as> napisał w wiadomości
> Witam czy jak wypije sie w trojka 0,5 wodki 40 procentowej i sie skonczy tak
> do godizny 12 to czy nastepnego dnia kolo 9 mozna wsiasc do auta?

http://www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html

Skończyliście do 12tej? ;))))
Feromon

Torbielka w mosznie
wolniejszy rozwoj fizyczny-czy takze fizyczny?
Wszystko na temat sieci neuronowych w medycynie pytanie / prośba
Cisnienomierz
uraz kolana