07.12.2001 SPOTKANIE!!!!!

1. Data: 2001-11-20 13:13:51

Temat: 07.12.2001 SPOTKANIE!!!!!
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KTO JESZCZE, KTO JESZCZE? ... Kto da wiecej ;-)))
PRZYPOMINAM ze na oficjalnej stronie psp http://www.psphome.htc.net.pl/mapa_lupa.html
mozna
sprawdzic kto skad jest !!! Co pomoze w znalezieniu osob z tego samego miasta !!! i w
konsekwencji
WYPRAWY DO WAWY ;-)))))

1. Oli (Oliwia) - 100%
2. Saulo (diabo) - 90%
3. ajtne (joa) - 70%
4. ambe - 70 %
5. guniek - 90%
6. defric - 70%
7. Rusalka - 90%
8. Mefisto - 90%
9. Eryk - 100%
10. Elizabeth (warunkowo)
11. Piotr Wołowik (80%)
12. Agnieszka
13 .j.smith 70%
14. Grzegorz Malicki (mam blisko, moge wpaść i wypaść;)
15. Marek N. (jeśli tylko uda mi się wygospodarować wolne)
16. Homer (Przyjadę ze swoją Panią)
17. masoneczka (kto jeszcze jedzie z Wrocławia? tylko my dwie ...?)

Sciskam i pryskam ;-)
Oliwia

1. Data: 2001-11-23 11:03:18

Temat: Re: 07.12.2001 SPOTKANIE!!!!!
Od: "stm" <S...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia" wrote
> [...]
> 16. Homer (Przyjadę ze swoją Panią)
> 17. masoneczka (kto jeszcze jedzie z Wrocławia? tylko my

18. Marek (stm) jako ze czasem nawet zdarza mi sie cosik
napisac i mam blisko to tak na 98,5%

> Sciskam i pryskam ;-)

:-)))))))

> Oliwia
pozdr
Marek

ps. pytanko techniczne:
czym mozna wspomoc gospodarza
(jakies picie bezalkoholowe;-) ciacha, kanapki i inne
takie...),
i o ktorej zbiorka?
(tak zeby sie dyplomatycznie spoznic 40 minut...:-)

1. Data: 2001-11-23 13:26:30

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
http://www.psphome.htc.net.pl/mapa_lupa.html mozna
> sprawdzic kto skad jest !!! Co pomoze w znalezieniu osob z tego samego miasta !!! i

Tak mysle czy moze nie pojechac, jesli nikt nie ma nic przeciw oczywiscie :-)
Przerabialem wiele spotkan z ludzmi poznanymi by inet i wiem ze jest zawsze
bardzo ciekawie.

Jestem z Poznania, dysponuje samochodem.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-11-23 13:46:02

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Wilczek:
> [...]
> jest zawsze
> bardzo ciekawie.
>
> Jestem z Poznania, dysponuje samochodem.

taaa?
no no no
:-)))
ah ta kobieca intuicja... wiedziałam kiedy pocztę sprawdzać :-)
zamierzasz jechać samochodem ? czy nie będziesz później zbyt zmeczony by
wracać prowadząc?
tak czy owak - Mimirze, Wilczku jesteśmy juz w trójkę
( o ile pojadę, bo real trochę "gniecie")
no ale musze przeciez wykorzystać moja śliczną wizytówkę :-))))

pozdrawiam
a-guniek niepisząca ostatnio, ale co nieco czytająca

1. Data: 2001-11-23 14:19:27

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ah ta kobieca intuicja... wiedziałam kiedy pocztę sprawdzać :-)
> zamierzasz jechać samochodem ? czy nie będziesz później zbyt zmeczony by

Nie polecam po 36h bez snu i litrze martini ale w innym wypadku spoko :-)

> [...]
>
> pozdrawiam
> a-guniek niepisząca ostatnio, ale co nieco czytająca

Z Mimirem juz rozmawialem, mowil tez o Tobie.
Jestem chetny w kazdym razie ale 100%-towo to mozna byc
tylko pewnym smierci bo zawsze cos moze wypasc tak niesamowicie
niesamowitego ze niesposob tego przewidziec :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-11-23 16:38:01

Temat: Re: 07.12.2001 SPOTKANIE!!!!!-dojazd po raz kolejny
Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 16. Homer (Przyjadę ze swoją Panią)
> 17. masoneczka (kto jeszcze jedzie z Wrocławia? tylko my dwie ...?)

A ja powtórze szczegóły dojazdu...
z wawki Puławską na Piaseczno i dalej prosto obwodnicą na Górę Kalwarię,
kończy się Piaseczno zaczyna Żabieniec, skręcić w prawo w ul. Główną jechać
cały czas za drogą, po prawej stronie sklep, po lewej krzyż, skręcić koło
krzyża w lewo w ul. Leśną, 150 metrów dalej po lewej stronie ul. Leśna 5A
( vis a vis stadionu). Samochody pewnie trzeba będzie zostawić wcześniej, bo
brak miejsca na terenie posesji - zmieszczą się 2-3. UPRZEJMIE PROSZĘ O
ZABRANIE SPIWORÓW I KARIMAT! Powierzchnia jest spora około 150 m.kw.:))
Jeśli ktoś posiada instrumenty to proszę zabrać również - moja gitara jest
na miejscu:))
Pozdrawiam, Eryk

1. Data: 2001-11-23 19:15:26

Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

> dwie ...?)

No tak obawiam się, że osoby z Wrocławia milczą i nie będzie ich na
spotkaniu, a ja na 99,9% chciałabym przyjechać kto jedzie???????????????
słyszałam o Agnieszcze
CHANI czemu nie wypowiadasz się w kwesti wyjazdu, czy coś przeoczyłam?

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

1. Data: 2001-11-24 20:34:44

Od: "Yans Yansen" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. ambe - 70 %
> 5. guniek - 90%
> 6. defric - 70%
> 7. Rusalka - 90%
> 8. Mefisto - 90%
> 9. Eryk - 100%
> 10. Elizabeth (warunkowo)
> 11. Piotr Wołowik (80%)
> 12. Agnieszka
> 13 .j.smith 70%
> 14. Grzegorz Malicki (mam blisko, moge wpaść i wypaść;)
> 15. Marek N. (jeśli tylko uda mi się wygospodarować wolne)
> 16. Homer (Przyjadę ze swoją Panią)
> 17. masoneczka (kto jeszcze jedzie z Wrocławia? tylko my dwie ...?)
*18. Yans Yansen - 90% - pod warunkiem, że w tym czasie karetka mnie gdzieś nie
odwiezie, bo póki co, ciekawie się dzieje.

1. Data: 2001-11-25 02:16:51

Od: "news.ict.pwr.wroc.pl" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yans Yansen" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
*18. Yans Yansen - 90% - pod warunkiem, że w tym czasie karetka mnie gdzieś
nie odwiezie, bo póki co, ciekawie się dzieje.
19. Sylwek (Sly) z Wrocławia - po rozmowie z Erykiem który go przekonał -
90%

1. Data: 2001-11-26 08:02:34

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoneczka"

> [...]
> słyszałam o Agnieszcze
> CHANI czemu nie wypowiadasz się w kwesti wyjazdu, czy coś przeoczyłam?

hej, hej:))
no i nawet gdybym stawała na głowie to nie wiem co zrobić! mam dużą ochotę
wziąć udział w tej zabawie, tylko jest mały problemik........:)):)
zarabiam zbyt dużo i musze uciec z podatkiem:)))) zatem obiecano mi 8
grudnia br. zamontować okna:))) pewnie to przepłacę angina i absencja na
spotkaniu:)))) wszystko w rękach monterów, może udami się ich przekonać do
innego terminu:)))) równie sobotniego:))))

pozdrawiam Agnieszka:)))

trojan uwaga!
To smutne
Psycholog - Wrocław